Gå til innhold

Er engasjerende mennesker slitsomme?


Gjest hww

Anbefalte innlegg

Jeg skrev at jeg vet det ikke er noe fasitsvar.

Trekke tann; fordi jeg er i utlandet og plages med en tann som skal bort. Jeg ville vite om det lønner seg å gjørr det her. Hva var galt med det spørsmålet. Det er mange som spør om andrr ting også. Dessuter det mange ting jeg aldri skriver eller spør om :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager at jeg stiller dumme spørsmål :( Ble lei meg over enkelte svar..

Jeg synes ikke det var et dumt spørsmål.  Det er et spørsmål vi kan tenke litt over.  Jeg tenkte med en gang at dette var bra egenskaper, mens jeg ser at mange drar frem det negative med det.   Jeg mener fremdeles at dette er positive egenskaper, men de må begrenses i forhold til andre.  Hadde jeg vært slik til vanlig slik jeg var de dagene jeg var så giret på et prosjekt  så tror jeg andre ville synes jeg var slitsom å være sammen med. Det jeg holdt på med var positivt, men jeg ble alt for intens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke noe galt med det spørsmålet.  Men du ga ingen respons på svarene, og det er litt ulikt deg :-)  Man sparer ikke penger på mindre tanninngrep i utlandet.  Ikke mye, i hvert fall.  Hos min tannlege koster det kr. 650,00. Og det er i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det var et dumt spørsmål.  Det er et spørsmål vi kan tenke litt over.  Jeg tenkte med en gang at dette var bra egenskaper, mens jeg ser at mange drar frem det negative med det.   Jeg mener fremdeles at dette er positive egenskaper, men de må begrenses i forhold til andre.  Hadde jeg vært slik til vanlig slik jeg var de dagene jeg var så giret på et prosjekt  så tror jeg andre ville synes jeg var slitsom å være sammen med. Det jeg holdt på med var positivt, men jeg ble alt for intens.

Takk for støtten til deg og BD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere som svarte på spørsmålet mitt.

Jeg skal tenke meg godt om før jeg spør om noe fra nå av.

 

Har noen gjort noe galt mot deg nå igjen?  Hvorfor stiller du spørsmål - uavlatelig - hvis du ikke ønsker svar - annet enn av det støttende slaget?  Det er nå uansett ditt valg,..og det burde du vite etter mangfoldige år her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen gjort noe galt mot deg nå igjen?  Hvorfor stiller du spørsmål - uavlatelig - hvis du ikke ønsker svar - annet enn av det støttende slaget?  Det er nå uansett ditt valg,..og det burde du vite etter mangfoldige år her inne.

Jeg ønsker ikke kun støttende svar, og det burde du også vite etter mangfoldige år her inne.

det at jeg ikke ga respons på tannspørsmålet var kun fordi jeg ikke har vært aktiv her inne mens jeg var/er på ferie bortsett fra idag. Beklager at jeg ikke responderte.

Jeg vil ikke diskutere dette mer med deg, og det skriver jeg kun fordi du skal vite hvorfor jeg ikke vil svare deg mer. God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker ikke kun støttende svar, og det burde du også vite etter mangfoldige år her inne.

det at jeg ikke ga respons på tannspørsmålet var kun fordi jeg ikke har vært aktiv her inne mens jeg var/er på ferie bortsett fra idag. Beklager at jeg ikke responderte.

Jeg vil ikke diskutere dette mer med deg, og det skriver jeg kun fordi du skal vite hvorfor jeg ikke vil svare deg mer. God natt

Det  er ikke så mange minuttene siden du takket for støtten fra forskjellige brukere :huh:   Men for all del :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella Dotte

Litt passiv-aggressiv er du, hww. Tren på å ta imot respons, om den føles positiv eller negativ for deg, orke å møte følelsene som helt sikkert oppstår. Vi trenger alle bekreftelse, men vi trenger også å lære oss å klare oss uten det i perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker ikke kun støttende svar, og det burde du også vite etter mangfoldige år her inne.

det at jeg ikke ga respons på tannspørsmålet var kun fordi jeg ikke har vært aktiv her inne mens jeg var/er på ferie bortsett fra idag. Beklager at jeg ikke responderte.

Jeg vil ikke diskutere dette mer med deg, og det skriver jeg kun fordi du skal vite hvorfor jeg ikke vil svare deg mer. God natt

Korrigering ang støttende svar: jeg mener ikke kun denne tråden, men generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt passiv-aggressiv er du, hww. Tren på å ta imot respons, om den føles positiv eller negativ for deg, orke å møte følelsene som helt sikkert oppstår. Vi trenger alle bekreftelse, men vi trenger også å lære oss å klare oss uten det i perioder.

Det er MYE jeg ikke skriver eller spør om her inne og som jeg aldri lufter med noen - ikke engang behandlere. Så jeg klarer meg mer uten bekreftelse enn dere tror :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrigering ang støttende svar: jeg mener ikke kun denne tråden, men generelt.

Nå skal jeg være dønn ærlig med deg.  Bella D. har et vesentlig poeng når hun snakker om din passive aggresjon, og det er den som ofte gjør meg fly forbannet i dine innlegg,  Du opplever så mye smerte, verden er så vond osv, og du er stadig et offer for dette.  Samtidig som det skinner igjennom at du er aggressiv og forbannet, så pynter du på fasaden med en påtatt vennlighet og "fromhet".  Du virker ikke helt ærlig. 

Endret av Colette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg være dønn ærlig med deg.  Bella D. har et vesentlig poeng når hun snakker om din passive aggresjon, og det er den som ofte gjør meg fly forbannet i dine innlegg,  Du opplever så mye smerte, verden er så vond osv, og du er stadig et offer for dette.  Samtidig som det skinner igjennom at du er aggressiv og forbannet, så pynter du på fasaden med din med en påtatt vennlighet og "fromhet".  Du virker ikke helt ærlig.

Bare hold deg langt unna mine tråder hvis jeg gjør deg så fly forbannet. Det er mye du ikke vet og jeg gidder som sagt ikke diskutere det med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare hold deg langt unna mine tråder hvis jeg gjør deg så fly forbannet. Det er mye du ikke vet og jeg gidder som sagt ikke diskutere det med deg.

Du må nok tåle at jeg svarer deg hvis jeg føler for det,  Selv om det blir sjeldnere og sjeldnere. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå skal jeg være dønn ærlig med deg.  Bella D. har et vesentlig poeng når hun snakker om din passive aggresjon, og det er den som ofte gjør meg fly forbannet i dine innlegg,  Du opplever så mye smerte, verden er så vond osv, og du er stadig et offer for dette.  Samtidig som det skinner igjennom at du er aggressiv og forbannet, så pynter du på fasaden med en påtatt vennlighet og "fromhet".  Du virker ikke helt ærlig. 

 

Håper du har belegg for dette via RL. Du skal vite det at du ikke kan vite en dritt om menneskene bak nickene her, om kontakten kun er online. Dette gjelder hele internett. Det blir som å se en film, men skru av alt bortsett fra underteksten.

 

Når det er sagt, så tror jeg likevel du har rett. Jeg bare erkjenner hvor håpløst det egentlig er å vite noe her.

Anonymous poster hash: 70cf6...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Håper du har belegg for dette via RL. Du skal vite det at du ikke kan vite en dritt om menneskene bak nickene her, om kontakten kun er online. Dette gjelder hele internett. Det blir som å se en film, men skru av alt bortsett fra underteksten.

 

Når det er sagt, så tror jeg likevel du har rett. Jeg bare erkjenner hvor håpløst det egentlig er å vite noe her.

Anonymous poster hash: 70cf6...21e

 

Jeg vet ingenting gjennom RL.  Men man har gjort seg opp et visst inntrykk gjennom 10 år her inne. Og det tror jeg ikke at jeg er alene om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ingenting gjennom RL.  Men man har gjort seg opp et visst inntrykk gjennom 10 år her inne. Og det tror jeg ikke at jeg er alene om.

 

Et visst inntrykk, ja. Klart det, alle får det. Men det er en felle det kan være ganske farlig å gå i. "Online" så er folk i mye mindre grad den de virker å være - i alle mulige forstander.

Anonymous poster hash: 70cf6...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Et visst inntrykk, ja. Klart det, alle får det. Men det er en felle det kan være ganske farlig å gå i. "Online" så er folk i mye mindre grad den de virker å være - i alle mulige forstander.

Anonymous poster hash: 70cf6...21e

 

Jeg tror ikke jeg orker å forsvare mine synspunkter :-)  De har vært årsak til mange diskusjoner her inne tidligere, uten at trådstarter 

ser ut til å bry seg nevneverdig om det.  Utover øyeblikket i hvert fall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror ikke jeg orker å forsvare mine synspunkter :-)  De har vært årsak til mange diskusjoner her inne tidligere, uten at trådstarter 

ser ut til å bry seg nevneverdig om det.  Utover øyeblikket i hvert fall :-)

 

Som sagt er det ikke synspunktene dine jeg "kritiserer", det er hvordan du har erhvervet de på.

 

Selv om man er et meget rasjonelt og klokt vesen så er det lett å ta feil ang. andre mennesker "online". Det ligger i formens natur.

Anonymous poster hash: 70cf6...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er MYE jeg ikke skriver eller spør om her inne og som jeg aldri lufter med noen - ikke engang behandlere. Så jeg klarer meg mer uten bekreftelse enn dere tror :(

Hei!

Jeg synes at det er fint at du poster de spørsmålene som du poster her.

Vi er mange som skriver spørsmål for å få råd eller andres synspunkt på ting, og i tillegg til at vi får svar, så kan det hjelpe mange andre å lese trådene også :)

Jeg har lært mye av å lese det som andre har diskutert på Dol, spurt om og fått svar på eller råd om her.

Jeg ønsker deg fortsatt god ferie! :)

Anonymous poster hash: aa2ae...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...