Gå til innhold

Spørsmål om info på kontrollpanel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når jeg går til Kontrollpanel,  Alle kontrollpanelelementer, og til System:

Langt ned på siden står overskriften

"Innstillinger for datamaskinen, domene og arbeidsgruppe"

Under denne overskriften er det listet opp følgende:

Datamaskinnavn:

Fullt datamaskinnavn:

Beskrivelse av datamaskinen:

Arbeidsgruppe:

1)Er disse opplysningene, inkl navn på arbeidsgruppe fylt ut på denne listen på din datamaskin?

2)Navn på arbeidsgruppe, er det noe man fyller ut selv etter at man har tatt i bruk datamaskinen, eller er det fylt ut på forhånd før man kjøper datamaskinen?

Anonymous poster hash: d0461...808
  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Når jeg går til Kontrollpanel,  Alle kontrollpanelelementer, og til System:

Langt ned på siden står overskriften

"Innstillinger for datamaskinen, domene og arbeidsgruppe"

Under denne overskriften er det listet opp følgende:

Datamaskinnavn:

Fullt datamaskinnavn:

Beskrivelse av datamaskinen:

Arbeidsgruppe:

1)Er disse opplysningene, inkl navn på arbeidsgruppe fylt ut på denne listen på din datamaskin?

2)Navn på arbeidsgruppe, er det noe man fyller ut selv etter at man har tatt i bruk datamaskinen, eller er det fylt ut på forhånd før man kjøper datamaskinen?

Fullt datamskinnavn er det navnet jeg gav maskinen da den ble tatt i bruk og Windows installert.(Versjon 8). Arbeidsgruppe er også fyllt ut: WORKGROUP, men det har jeg ikke skrevet. Det er vel bare en default verdi som blir satt inn om folk ikke skriver noe selv. "Beskrivelse av datamaskinen" er ikke fyllt ut. Der er ikke noe felt for "Datamaskinnavn", bare "Fullt datamaskinnavn". Hvorfor lurte du på dette?

Anonymous poster hash: d0fad...03d

Dette er mest aktuelt dersom maskinen står i et nettverk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...