Gå til innhold

blokket av venn på face

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis du skriver på veggen til en venn på for eksempel bursdag, men så kan du ikke se innlegget ditt etterpå, ei heller andre venners bursdagshilsener til vedkommende - har vennen da blokket deg på noen måte?

Jeg lurer på det samme når du ikke ser hva vennen gjør oppe til høyre.

Anonymous poster hash: 140e5...02a
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/393110-blokket-av-venn-p%C3%A5-face/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis du skriver på veggen til en venn på for eksempel bursdag, men så kan du ikke se innlegget ditt etterpå, ei heller andre venners bursdagshilsener til vedkommende - har vennen da blokket deg på noen måte?

Jeg lurer på det samme når du ikke ser hva vennen gjør oppe til høyre.

Har du sett nøye, for de pleier å samle bursdagshilsenene i en holk, f.eks. det står 37 venner skrev på tidslinjen... så klikker du der og får opp hilsenene... Jeg er så glad jeg tok unna etterhvert da jeg hadde bursdag, hadde sikkert minst 90 hilsener. Jeg klikket både liker og takket, for jeg vet at enkelte blir litt snurt om man ikke engang gidder å like innlegget, og aller helst vil de ha et takk :-) (de fleste driter jo i d... tror jeg), og det er så kjedelig med en felles " tusen takk for alle hilsener i anledning dagen min" - blææææh, så jeg var så høflig at jeg klikket liker på alle og skrev tusen takk og hadde en felles en på slutten i tilfelle jeg hadde glemt noen, det gikk lett i surr pga det var så mange, og var faktisk redd jeg kom til å klikke slett på en.

Anonymous poster hash: 1305a...65e

AnonymBruker

Nei, det tror jeg ikke. Jeg lurte på det samme da jeg skrev hilsen på veggen til en venninne. Gikk inn på siden etterpå og da var ikke min hilsen der. Jeg ble så skuffet. Hvordan i alle dager kunne hun slette hilsenen min!?!..... Men, så lå den der noen dager senere. Hvem sletter vel en hilsen. Hallo? Hehehe:)

Anonymous poster hash: e06fa...477
AnonymBruker

Har du sett nøye, for de pleier å samle bursdagshilsenene i en holk, f.eks. det står 37 venner skrev på tidslinjen... så klikker du der og får opp hilsenene... Jeg er så glad jeg tok unna etterhvert da jeg hadde bursdag, hadde sikkert minst 90 hilsener. Jeg klikket både liker og takket, for jeg vet at enkelte blir litt snurt om man ikke engang gidder å like innlegget, og aller helst vil de ha et takk :-) (de fleste driter jo i d... tror jeg), og det er så kjedelig med en felles " tusen takk for alle hilsener i anledning dagen min" - blææææh, så jeg var så høflig at jeg klikket liker på alle og skrev tusen takk og hadde en felles en på slutten i tilfelle jeg hadde glemt noen, det gikk lett i surr pga det var så mange, og var faktisk redd jeg kom til å klikke slett på en.

Anonymous poster hash: 1305a...65e

Nei, jeg kan ikke se noen andre hilsener på veggen til vedkommende - noe vedkommende garantert har fått - også fra mange av våre felles venner.

AnonymBruker

Nei, det tror jeg ikke. Jeg lurte på det samme da jeg skrev hilsen på veggen til en venninne. Gikk inn på siden etterpå og da var ikke min hilsen der. Jeg ble så skuffet. Hvordan i alle dager kunne hun slette hilsenen min!?!..... Men, så lå den der noen dager senere. Hvem sletter vel en hilsen. Hallo? Hehehe:)

Anonymous poster hash: e06fa...477

Dette er flere dager siden. Så det synes helt klart som at jeg ikke får se alt hva vedkommende har på veggen.

Annonse

Jeg ville ikke fundert noe særlig over det - jeg vet at man kan komme til å gjøre mye rart med FB-app'en både på iPad og mobil - fort gjort å klikke noe man ikke mente.

Og av og til har jeg heller ikke sett ting - før jeg har lukket browseren og åpnet igjen f.eks.

Det er ikke alle som har funksjonen satt på, at andre kan skrive på veggen. Mange skrur den av , av ulike grunner (noen fordi de ikke vet at de har skrudd den av). Så hvis du ikke kan skrive på veggen, og heller ikke andre, så kan det være fordi den funksjonen er skrudd av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...