ekte nick Skrevet 2. juli 2013 Skrevet 2. juli 2013 House er innlagt på avrusning og psykiatrisk avd. I går var episode 1 og idag nr.2. Men er dette reprise av starten av House-serien, helt tilbake i begynnelsen? (som jeg aldri fikk sett) Eller er det en ny sesong, slik at denne innleggelsen skjer etter at han har jobbet i mange år på det sykehuset? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 Skrevet 2. juli 2013 Det er en ny sesong Har du sett resten av serien tidligere? Blir House noen gang kjæreste med hun som han jobber sammen med som ønsker seg barn? (Hun med brunt bølgete hår). House snakket henne fra å ta imot donor-sæd i en av episodene, etter at han møtte donoren. Mvh bare litt nysgjerrig på hvordan fortsettelsen er :-) Anonymous poster hash: 27c85...e6a 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. juli 2013 Skrevet 2. juli 2013 Jeg har sett hele serien, men vil ikke oute slutten her nei 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 Skrevet 2. juli 2013 Jeg har sett hele serien, men vil ikke oute slutten her nei Det forstår jeg :-) Anonymous poster hash: 27c85...e6a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.