Gå til innhold

Nettdating

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å prøve med på nettdating, men vet så veldig lite om det. Noen her som har prøvd? Jeg er 30 år og har ikke funnet noen i RL så føler det er på tide å prøve noe nytt :)

Det sto på den ene siden at man er anonym frem til man blir mer kjent. Hvor reelt er dette? Man må vel legge ut bilder? Men man kan kanskje droppe fullt navn?

Noen spesielle sider dere har å anbefale til meg? Jeg er interessert i noe seriøst.

Andre tips mottas med takk :-)

Anonymous poster hash: 95231...57e

Anonymous poster hash: 95231...57e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte mannen min på nettet for noen år siden.

Jeg brukte Møteplassen, tror også Sukker og match.com er mye brukt. Det finnes seriøse og useriøse brukere alle steder. Jeg synes det var lett å merke forskjell på de som "mente alvor", og forsøkte å gi en god presentasjon av seg selv, og de som ikke hadde lest profilen min nesten, men sendte type "hei, hva skjer? lyst til å treffes?"

Bruk tid på å lage profilen din, og vær gjerne litt personlig. Har du sider/interesser som gjør at du skiller deg ut litt? Da tenker jeg det er positivt å ta med det. (Det er mange der ute, skriv noe som gjør at folk husker deg).  

Bilde er nødvendig, synes jeg. Du kommer selv ikke til å ville sende mail til dem uten bilde, jeg tror du får mange flere "interessenter" både av det seriøse og useriøse slaget med bilde. Velg et du liker selv, og som viser en naturlig setting er mitt råd.

Jeg mailet frem og tilbake med noen menn parallellt, var på date med to - den siste av dem er mannen min. Vi bestemte oss for å møtes etter ca to uker, jeg var litt opptatt av at jeg ikke skulle forelske meg i en person jeg aldri hadde møtt. Jeg foreslår derfor å treffes ganske raskt hvis du føler kjemien er der per email - for da finner du raskt ut om kjemien er der i real life og. Ta første treff et nøytralt sted, foreslå f.eks å gå en tur. Da kan man gå på kafe el lign om kjemien er der, og om ikke kjemien er der kan man si takk for turen - uten å måtte sitte gjennom desserten etc samtidig som stemningen er megaklein!

Masse lykke til!!! (Og ikke la deg skremme av de useriøse, det er gull mellom all gråsteinen!!!) :wub:

Anonymous poster hash: 88500...f06

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...