AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 Skrevet 5. juli 2013 Oversetter en liten greie på et par-tre sider - nå er den mer eller mindre ferdig og jeg tok den fram for å gå gjennom og rette litt. Så er det som å skrive i vann, det lar seg ikke rette. På et eller annet vis må jeg uforvarende har kommet borti en eller annen tast som hindrer "andre" fra å gjøre mer med manus. Jeg var inne på "Hjem"-siden og sjekket om det kunne stå en lås på, men det gjorde det ikke. Hvem som helst kan i teorien gå inn i dette manus og rette. Er det andre funksjoner som er slik at skrevet tekst ikke lar seg rette før du "løser det opp"?Jeg har pc, skriver med Word for Windows og har utgave 7. Anonymous poster hash: a83f3...dd4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 Skrevet 5. juli 2013 Har du mulighet til å kopiere dokumentet, og derfra arbeide videre med det ut i fra kopien? Anonymous poster hash: 17fd9...0a1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 Skrevet 5. juli 2013 Ja, det gikk! Takk for tips. Anonymous poster hash: a83f3...dd4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 Skrevet 5. juli 2013 Ja, det gikk! Takk for tips.Anonymous poster hash: a83f3...dd4 Så fint! Anonymous poster hash: 17fd9...0a1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.