Kalevaala Skrevet 6. juli 2013 Skrevet 6. juli 2013 Jeg tar med meg Kindle på sommerferie og ønsker meg boktips. Det må altså være noe som kan bestilles fra http://www.amazon.com/ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 Skrevet 6. juli 2013 Er det romaner, eller hvilken sjanger ønsker du tips om? Anonymous poster hash: 2ae22...63c 0 Siter
Gefjon Skrevet 7. juli 2013 Skrevet 7. juli 2013 Gone Girl, Watching the dark av Peter Robinson 0 Siter
Kalevaala Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Skrevet 7. juli 2013 Er det romaner, eller hvilken sjanger ønsker du tips om? Anonymous poster hash: 2ae22...63c Romaner ja :-) Ikke krim. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Skrevet 7. juli 2013 Gone Girl, Watching the dark av Peter Robinson Takk! Da kjøpte jeg den nå. Kostet kun kr. 46,- 0 Siter
ekte nick Skrevet 7. juli 2013 Skrevet 7. juli 2013 (endret) En glad gutt, av Bjørnstjerne Bjørnson (riktignok på litt gammelt språk, men en god fortelling like fullt) kan du laste ned gratis på Kindle fra Amazon (norsk altså). Det finnes også et nettsted der det legges ut gratis Amazon-bøker til Kindle (stadig oppdatert) men jeg finner ikke linken i farten. Du finner den nok ved å Google. I og med at Amazon er en internasjonal bokhandel av veldig stort format, så finnes det jo absolutt alle slags bøker der. Hva slags bøker liker du å lese da? Endret 7. juli 2013 av ekte nick 0 Siter
Kalevaala Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Skrevet 7. juli 2013 I og med at Amazon er en internasjonal bokhandel av veldig stort format, så finnes det jo absolutt alle slags bøker der. Hva slags bøker liker du å lese da? Ja jeg vet, det er nesten for mye for en enkel sjel og har skummet igjennom det øverste av topplisten for romaner men klarte ikke å finne noe som fristet akkurat nå. Jeg leser det meste - kanskje utenom krim. 50 shades er heller ikke noe for meg ;-) Det er kanskje enklest å si noe om hva jeg nylig har lest og likt - det kan være tips til andre også: A half forgotten song - Catherine Webb Cutting for Stone - Abraham Verghese Room - Emma Donoghue The age of Miracles - Emma Thompson Walker Shantaram - Gregory David Roberts 0 Siter
Kalevaala Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Skrevet 12. juli 2013 Gone Girl, Watching the dark av Peter Robinson Jeg må bare få takke for det supre tipset om "Gone Girl". Den var akkurat hva jeg trengte; en pageturner som fenget fra første til siste side. Og jeg som sa jeg ikke leser krim.. nuvel - denne var i hvertfall midt i blinken. Og forlaget kaller den thriller :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.