tonie Skrevet 23. juli 2013 Skrevet 23. juli 2013 Jeg synes det er teit og harry uansett alder. Det og tatoveringer. Jeg synes folk er mye finere uten:) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 Skrevet 24. juli 2013 Jeg synes det er teit og harry uansett alder. Det og tatoveringer. Jeg synes folk er mye finere uten:) Tenkte siden det er in nå..."alle" skal jo ha tatoveringer nå for tiden...Anonymous poster hash: a5e61...d51 0 Siter
Maglor Skrevet 24. juli 2013 Skrevet 24. juli 2013 Er det kult eller ut å ha navnet til kjæresten tatovert på innsiden av armen eller håndleddet?Anonymous poster hash: a5e61...d51 Hvis det er bra utført kanskje, men hva gjør du den dagen dere slår opp? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 Skrevet 24. juli 2013 Hvis det er bra utført kanskje, men hva gjør du den dagen dere slår opp? Hmmmm...det var da negativt..Anonymous poster hash: a5e61...d51 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 Skrevet 24. juli 2013 Hvis det er bra utført kanskje, men hva gjør du den dagen dere slår opp? Hmmmm...det var da negativt..Anonymous poster hash: a5e61...d51 0 Siter
Maglor Skrevet 24. juli 2013 Skrevet 24. juli 2013 Hmmmm...det var da negativt..Anonymous poster hash: a5e61...d51 Men fremdeles en relevant og ikke ukjent problemstilling? 0 Siter
tonie Skrevet 24. juli 2013 Skrevet 24. juli 2013 Tenkte siden det er in nå..."alle" skal jo ha tatoveringer nå for tiden...Anonymous poster hash: a5e61...d51 At "alle" skal ha det trenger ikke å bety at det er pent. Tenk bare på buffaloskoene... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 Skrevet 24. juli 2013 Piercinger gir skjulte hint til langere om hva slags dop du er ute etter. Har du ring eller dobb i nesen betyr det at du liker hasj, ring i nesen betyr også marihuna, ring i brynet betyr ecstascy osv.... Tatovering og ring i brynet betyr amfetamin........ Og folk som ikke er i piercing-tatoveringsmiljøet tror at du er en doper om du går rundt med masse tatoveringer og piercinger, de dømmer deg sønder og sammen........... Joa det er kanskje fint med en dobb i nesen, men vit da at hullet ikke alltid gror igjen og du går rundt med et dumt lite hull i nesen til evig tid. jeg kjenner folk som var frikete i sin ungdom og hadde piercing på kinnet og brynet, nå har de hull der i stedet, hullet vil ikke gro igjen. jaja. hver sin smak. Anonymous poster hash: e8c32...212 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 Skrevet 24. juli 2013 Piercinger gir skjulte hint til langere om hva slags dop du er ute etter. Har du ring eller dobb i nesen betyr det at du liker hasj, ring i nesen betyr også marihuna, ring i brynet betyr ecstascy osv.... Tatovering og ring i brynet betyr amfetamin........ Og folk som ikke er i piercing-tatoveringsmiljøet tror at du er en doper om du går rundt med masse tatoveringer og piercinger, de dømmer deg sønder og sammen........... Joa det er kanskje fint med en dobb i nesen, men vit da at hullet ikke alltid gror igjen og du går rundt med et dumt lite hull i nesen til evig tid. jeg kjenner folk som var frikete i sin ungdom og hadde piercing på kinnet og brynet, nå har de hull der i stedet, hullet vil ikke gro igjen. jaja. hver sin smak.Anonymous poster hash: e8c32...212 Det der høres nesten komisk ut :-)Anonymous poster hash: a5e61...d51 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 Skrevet 24. juli 2013 At "alle" skal ha det trenger ikke å bety at det er pent. Tenk bare på buffaloskoene... Det er nok en smakssak tenker jeg. Anonymous poster hash: a5e61...d51 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 Skrevet 24. juli 2013 Men fremdeles en relevant og ikke ukjent problemstilling? Sånn generelt? Jo. Men jeg anser ikke meg selv for å være en av dem. Derfor ikke probl med tatovering sånn sett. Anonymous poster hash: a5e61...d51 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. juli 2013 Skrevet 25. juli 2013 Piercinger gir skjulte hint til langere om hva slags dop du er ute etter. Har du ring eller dobb i nesen betyr det at du liker hasj, ring i nesen betyr også marihuna, ring i brynet betyr ecstascy osv.... Tatovering og ring i brynet betyr amfetamin........ Og folk som ikke er i piercing-tatoveringsmiljøet tror at du er en doper om du går rundt med masse tatoveringer og piercinger, de dømmer deg sønder og sammen........... Joa det er kanskje fint med en dobb i nesen, men vit da at hullet ikke alltid gror igjen og du går rundt med et dumt lite hull i nesen til evig tid. jeg kjenner folk som var frikete i sin ungdom og hadde piercing på kinnet og brynet, nå har de hull der i stedet, hullet vil ikke gro igjen. jaja. hver sin smak. Anonymous poster hash: e8c32...212 Jeg må bare si at jeg aldri har blitt tilbudt amfetamin i hele mitt liv selv med både piercing i nesa og i øyenbrynet. Men kjæresten min ble faktisk tilbudt i går og han har to tatoveringer som ikke synes når han har klær på og ser igrunnen veldig ordentlig ut og han har aldri prøvd dop i hele sitt liv 0 Siter
Mrs D Skrevet 25. juli 2013 Skrevet 25. juli 2013 Jeg synes ikke det er bare _litt_ Harry engang... Men det er meg. Enig med deg her. Blod-Harry! 0 Siter
Mrs D Skrevet 25. juli 2013 Skrevet 25. juli 2013 Piercinger gir skjulte hint til langere om hva slags dop du er ute etter. Har du ring eller dobb i nesen betyr det at du liker hasj, ring i nesen betyr også marihuna, ring i brynet betyr ecstascy osv.... Tatovering og ring i brynet betyr amfetamin........ Og folk som ikke er i piercing-tatoveringsmiljøet tror at du er en doper om du går rundt med masse tatoveringer og piercinger, de dømmer deg sønder og sammen........... Joa det er kanskje fint med en dobb i nesen, men vit da at hullet ikke alltid gror igjen og du går rundt med et dumt lite hull i nesen til evig tid. jeg kjenner folk som var frikete i sin ungdom og hadde piercing på kinnet og brynet, nå har de hull der i stedet, hullet vil ikke gro igjen. jaja. hver sin smak. Anonymous poster hash: e8c32...212 Kjære vene! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 Skrevet 25. juli 2013 Piercinger gir skjulte hint til langere om hva slags dop du er ute etter. Har du ring eller dobb i nesen betyr det at du liker hasj, ring i nesen betyr også marihuna, ring i brynet betyr ecstascy osv.... Tatovering og ring i brynet betyr amfetamin........ Jøss, det var jeg ikke klar over! Anonymous poster hash: 33813...fa9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 Skrevet 25. juli 2013 Jøss, det var jeg ikke klar over!Anonymous poster hash: 33813...fa9 Har et søskenbarn som er narkoman. Han sier at det bqre er tull og for dumt. Anonymous poster hash: a5e61...d51 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 Skrevet 25. juli 2013 Kjære vene! Mangt man ikke vet..heheAnonymous poster hash: a5e61...d51 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.