Gå til innhold

Farver du håret selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har i hårfarve selv og ser ikke noe problem med det. Men ei venninne av meg må ha hjelp til dette hver 6 uke.

Hun vet at jeg fibromyalgi og sliter med smerter i fingre og armer og mye mer. Men hun spørr meg hver gang om å hjelpe. Hvordan si det på en fin måte at hun kan prøve å gjøre det selv?

Anonymous poster hash: 2104b...66c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/393242-farver-du-h%C3%A5ret-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg fatter ikke at det skal være vanskelig å si f.eks. "Jeg greier faktisk ikke å gjøre slike ting lenger pga fibromyalgien - dessverre.... "   Det kan da ikke være verre enn det?

Det er litt av en prosess å komme til det punktet hvor man faktisk klarer å si dette, men du verden så deilig det er når man endelig når dette punktet  :)

Det er litt av en prosess å komme til det punktet hvor man faktisk klarer å si dette, men du verden så deilig det er når man endelig når dette punktet  :)

Helt sant! Jeg er nok ganske konfliktsky selv (iallefall i RL :P) og vil gjerne hjelpe alle... men har jeg spesielle grunner til å si nei til noe, så gjør jeg det heldigvis uten problem. Jeg kunne skjønt TS dersom hun følte det var ekkelt å si at hun syntes det var kjedelig å gjøre denne jobben, men hun har jo en meget god grunn... Hun får smerter i kroppen av det. Da tenker jeg at det umulig kan være så vanskelig å bare si det som det er. Hun bør iallefall starte med å øve på det NÅ! ;)

Jeg har ikke armer til å bleke håret mitt sjøl, men bleker/farger håret på venninner når de spør og synes ikke det gjør vondt i det hele tatt.  Og jeg tør ikke klippe kort hår for det er jeg ikke noe god på

Det tenkte jeg også på, jeg har større problemer med å farge mitt eget hår (har fibromyalgi) enn andres. Hvis jeg driver med andres hode, så kan jeg justere arbeidshøyden, men med mitt eget må jo armene opp over hodet hele tiden og det er mye verre...

• 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...