Gå til innhold

Gjøre teglstensmur glatt ??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en teglstensmur bak peisen som jeg malte hvit for noen år siden, men nå ønsker jeg den helt slett/glatt - er dette lett for en helt vanlig "husmor" ? :)

Og hva bruker jeg, hvor kjøpes det? Er det dyrt? Må det males etterpå?

Peisen har store flate skifersteiner, og jeg ønsker og tette disse også, kan jeg bruke samme??

Noen som skjønte noe av dette i det hele tatt, haha:))

Anonymous poster hash: fcf77...2df
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/393312-gj%C3%B8re-teglstensmur-glatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Madelenemie

Har en teglstensmur bak peisen som jeg malte hvit for noen år siden, men nå ønsker jeg den helt slett/glatt - er dette lett for en helt vanlig "husmor" ? :)

Og hva bruker jeg, hvor kjøpes det? Er det dyrt? Må det males etterpå?

Peisen har store flate skifersteiner, og jeg ønsker og tette disse også, kan jeg bruke samme??

Noen som skjønte noe av dette i det hele tatt, haha:))

Anonymous poster hash: fcf77...2df

Hei!

Det enkleste er å sette en gipsplate på den og male den hvit. ( evt sette på 

Det peneste hvis  det er gammel teglstein er å pusse den til man kan olje den, tegnstein fra 60-70 tallet er imidlertid ikke bra.

Hei!

Det enkleste er å sette en gipsplate på den og male den hvit. ( evt sette på 

Det peneste hvis  det er gammel teglstein er å pusse den til man kan olje den, tegnstein fra 60-70 tallet er imidlertid ikke bra.

Denne teglsteinen er tydeligvis på en brannmur (bak en peis) og da kan man ikke sette opp hva som helst på den. Såvidt jeg har funnet på nettet kan elementpiper kles på to sider mens teglsteinspiper ikke kan kles, heller ikke med gips.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...