TorneROSA1365380904 Skrevet 17. juli 2013 Skrevet 17. juli 2013 Min mann fyller 40 år neste år. I den forbindelse har jeg lyst til å bestille en romantisk langweekend for oss to. Noen forslag til hvor, og evt hva som er verdt å få med seg der? På forhånd takk! Mvh FrkSiri 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juli 2013 Skrevet 17. juli 2013 Jeg kommer antagelig ikke med noen forslag uansett, men litt lettere er det jo om du nevner litt om hvor langt dere kunne tenke dere å dra, budsjett og om det er noe spesielt han er interessert i som dere kanskje kunne gjøre der... Jo, forresten - Reykjavik med et besøk i Den Blå Lagune! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 Skrevet 17. juli 2013 Ja, eller Paris Anonymous poster hash: 4f8dd...b76 0 Siter
Kalevaala Skrevet 17. juli 2013 Skrevet 17. juli 2013 Jeg vil anbefale den lille middelalderbyen Cefalù på Sicilia. http://www.startour.no/feriereiser/Italia/Sicilia/Cefalu/ Superromantisk, her får du både koselig småbyatmosfære og strand på samme sted. Ser at Star Tour har reiser dit, men vi ordnet turen selv med Ryanair fra Rygge til Palermo, så tog til Cefalu (ca. 1 time). Ryanair flyr dit torsdager og mandager - perfekt for en langhelg. Vi bodde på dette hotellet, som var helt OK. Det ligger midt i sentrum: no.hotels.com/ho378591/hotel-ristorante-la-giara-cefalu-italia/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.