stjernestøv Skrevet 19. juli 2013 Skrevet 19. juli 2013 Nå har jeg hatt krampe i leggen to netter på rad og det er så vondt, halter om dagen for leggen er så øm. Hva kommer det seg av og hva kan jeg gjøre med det? Kjøpte magnesium i dag for har lest at det skal hjelpe, noe ant som hjelper? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. juli 2013 Skrevet 19. juli 2013 Jeg hadde det mye da jeg gikk gravid med Datra. Legen sa jeg skulle spise en banan om dagen, uten at jeg husker hvilket næringsstoff det var som skulle hjelpe. Aner ikke om det var placebo eller ikke, men det hjalp ihvertfall etter noen dager. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 Skrevet 19. juli 2013 Nå har jeg hatt krampe i leggen to netter på rad og det er så vondt, halter om dagen for leggen er så øm. Hva kommer det seg av og hva kan jeg gjøre med det? Kjøpte magnesium i dag for har lest at det skal hjelpe, noe ant som hjelper? Min mor og hennes bror har vært plaget av kramper i lange tider. En lege rådet min mor til å spise paranøtter da disse inneholder mye magnesium (hvis jeg ikke husker helt feil her). Krampene er borte hos begge to, og har ikke kommet tilbake. De spiser ett par tre nøtter hver dag og det funker bra for dem! Det er i alle fall et billig forsøk verd. Lykke til )Anonymous poster hash: bc33d...563 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Skrevet 19. juli 2013 Jeg hadde det mye da jeg gikk gravid med Datra. Legen sa jeg skulle spise en banan om dagen, uten at jeg husker hvilket næringsstoff det var som skulle hjelpe. Aner ikke om det var placebo eller ikke, men det hjalp ihvertfall etter noen dager. Takk, får spise bananer og 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Skrevet 19. juli 2013 Min mor og hennes bror har vært plaget av kramper i lange tider. En lege rådet min mor til å spise paranøtter da disse inneholder mye magnesium (hvis jeg ikke husker helt feil her). Krampene er borte hos begge to, og har ikke kommet tilbake. De spiser ett par tre nøtter hver dag og det funker bra for dem! Det er i alle fall et billig forsøk verd. Lykke til )Anonymous poster hash: bc33d...563 Takk, skal kjøpe paranøtter i morgen 0 Siter
Colette Skrevet 19. juli 2013 Skrevet 19. juli 2013 Eller bare en ulltråd rundt ankelen Jeg var plaget av dette hver natt i lange tider, og det var utrolig vondt. Jeg begynte å spise magnesium, bant en ulltråd rundt ankelen og la en sunlightsåpe under madrassen i senga Jeg vet ikke hva som gjorde utslaget, men borte ble det 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Skrevet 19. juli 2013 Eller bare en ulltråd rundt ankelen Jeg var plaget av dette hver natt i lange tider, og det var utrolig vondt. Jeg begynte å spise magnesium, bant en ulltråd rundt ankelen og la en sunlightsåpe under madrassen i senga Jeg vet ikke hva som gjorde utslaget, men borte ble det Har tatt ulltråd rundt ankelen nå og håper det hjelper Ja det er så vondt når det pågår, er jo bare å vente til det går over 0 Siter
Colette Skrevet 19. juli 2013 Skrevet 19. juli 2013 Jeg ble vekket av det hver natt, og måtte bare stå opp til det gikk over. Og det kunne jo ta sin tid Jeg tar ikke sjansen på å ta av meg ulltråden rundt ankelen Dette er jo bare kjerringråd. men de hjalp meg. Håper de hjelper deg også 0 Siter
leina Skrevet 20. juli 2013 Skrevet 20. juli 2013 Jeg får kramper i foten og leggen som bivirkning av en medisin jeg tar, og etter at jeg begynte å ta magnesium er krampene helt borte. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Skrevet 20. juli 2013 Jeg får kramper i foten og leggen som bivirkning av en medisin jeg tar, og etter at jeg begynte å ta magnesium er krampene helt borte. Magnesium hjelper nok, tok det i går samt at jeg hadde ulltråd rundt leggene. Ingen krampe i natt 0 Siter
laban Skrevet 20. juli 2013 Skrevet 20. juli 2013 Jeg hadde det mye da jeg gikk gravid med Datra. Legen sa jeg skulle spise en banan om dagen, uten at jeg husker hvilket næringsstoff det var som skulle hjelpe. Teorien bak bananene er kaliummangel. Antakelig er det vanlig for gravide(?) Både for lite kalium, kalsium og magnesium er visst mulige årsaker til slike kramper. Et tilleggspoeng når man er gravid, er jo at leggene faktisk bærer på mer enn de er vant til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.