Gå til innhold

Reiseforsikring-knust mobil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har reise pluss hos gjensidige og vist jeg forstår hva papirene sier så dekker det mobil.

Dette står det: Dekkes:Personlige eiendeler du har med deg for å bruke på reisen

- Verdigjenstander (foto/video-/datautstyr og annet
elektronisk/optisk utstyr, mobiltelefon, smykker, ur o.l.,
kunst/antikviteter, sportsutstyr, pels, våpen,
musikkinstrumenter) erstattes samlet med:
- inntil kr 15 000 for en person
- inntil kr 20 000 for familie når to eller flere reiser sammen
- Sykkel/sykkeltilhenger - utenfor kommunen du bor, arbeider
eller studerer i erstattes med inntil kr 5 000 pr stk
- Kontanter/verdibevis inntil kr 2 000 pr sikret, maksimalt
kr 6 000 pr skadetilfelle/familie
- Reis edokumenter/pass - inntil kr 10 000 pr sikret - utover

forsikringssummen 

Anonymous poster hash: b9462...6a1

Eldstemann hadde fått knust iPhonen sin, og vi fikk dette dekket (minus egenandel på 1000 kroner). Han jeg snakka med hos Gjensidige understreket at uhell var dekket. Så det er nok litt forskjellig praksis, kanskje?

Var det reiseforsikringen (på en reise), eller innbo og løsøreforsikringen hjemme - eller eventuelt en annen type forsikring (enn reiseforsikringen) som dere benyttet da?

Annonse

Jeg har valgt å bruke innboforsikringen min. Da gikk det helt knirkefritt, og pengene var inne på konto i løpet av et par dager. Den gangen jeg forsøkte å bruke reiseforikringen, riktig nok etter at den ble borte på ferie, var det så mye om og men at jeg droppet å gå videre med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...