AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 Skrevet 20. juli 2013 Dekker reiseforsikring når jeg mistet min mobil i bakken og den knuste på vei hjem fra ferie? Anonymous poster hash: b9462...6a1 0 Siter
Togli Skrevet 20. juli 2013 Skrevet 20. juli 2013 http://www.trygbloggen.no/10-ting-reiseforsikring-ikke-dekker/ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 Skrevet 20. juli 2013 Jeg har reise pluss hos gjensidige og vist jeg forstår hva papirene sier så dekker det mobil. Dette står det: Dekkes:Personlige eiendeler du har med deg for å bruke på reisen - Verdigjenstander (foto/video-/datautstyr og annet elektronisk/optisk utstyr, mobiltelefon, smykker, ur o.l., kunst/antikviteter, sportsutstyr, pels, våpen, musikkinstrumenter) erstattes samlet med: - inntil kr 15 000 for en person - inntil kr 20 000 for familie når to eller flere reiser sammen - Sykkel/sykkeltilhenger - utenfor kommunen du bor, arbeider eller studerer i erstattes med inntil kr 5 000 pr stk - Kontanter/verdibevis inntil kr 2 000 pr sikret, maksimalt kr 6 000 pr skadetilfelle/familie - Reis edokumenter/pass - inntil kr 10 000 pr sikret - utover forsikringssummen Anonymous poster hash: b9462...6a1 0 Siter
Togli Skrevet 20. juli 2013 Skrevet 20. juli 2013 HVis du leser linken jeg la ved, så står det noe om at forsikringen dekker stjålet mobil osv, men ikke en du selv har ødelagt.... 0 Siter
Mrs D Skrevet 23. juli 2013 Skrevet 23. juli 2013 Eldstemann hadde fått knust iPhonen sin, og vi fikk dette dekket (minus egenandel på 1000 kroner). Han jeg snakka med hos Gjensidige understreket at uhell var dekket. Så det er nok litt forskjellig praksis, kanskje? 0 Siter
Goliath Skrevet 24. juli 2013 Skrevet 24. juli 2013 Eldstemann hadde fått knust iPhonen sin, og vi fikk dette dekket (minus egenandel på 1000 kroner). Han jeg snakka med hos Gjensidige understreket at uhell var dekket. Så det er nok litt forskjellig praksis, kanskje? Var det reiseforsikringen (på en reise), eller innbo og løsøreforsikringen hjemme - eller eventuelt en annen type forsikring (enn reiseforsikringen) som dere benyttet da? 0 Siter
Løvemamma Skrevet 24. juli 2013 Skrevet 24. juli 2013 Jeg har valgt å bruke innboforsikringen min. Da gikk det helt knirkefritt, og pengene var inne på konto i løpet av et par dager. Den gangen jeg forsøkte å bruke reiseforikringen, riktig nok etter at den ble borte på ferie, var det så mye om og men at jeg droppet å gå videre med det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 Skrevet 28. juli 2013 Jeg har hjemmeforikring hos fellesforbundet. Kansje det dekker det? Anonymous poster hash: b9462...6a1 0 Siter
Løvemamma Skrevet 28. juli 2013 Skrevet 28. juli 2013 Jeg har hjemmeforikring hos fellesforbundet. Kansje det dekker det? Anonymous poster hash: b9462...6a1 Det vil jeg tro. Ta kontakt med de og hør, hvertfall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.