Gå til innhold

Er det noe liv her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

stjernestøv

Lite respons på tråden din ja!

Jeg har vært på jobb i dag, men har vært på besøk til ei venninne i ettermiddag og kveld. Hadde med ungene, og vi badet og spiste middag, skravlet og koste oss. Var hjemme akurat til midnatt.

Så koselig da :)

stjernestøv

Jeg er her i hvert fall :) sliter med psyken denne sommeren. Sliter veldig med å gå ut. Triste greier. Er virkelig misunnelig på alle som koser seg uti sola og spiser is.

Anonymous poster hash: 4380f...bb8

Det var trist ja. Her svinger det litt, i går var topp men i dag er pyton :mellow: Man får gjøre det beste ut av det.

stjernestøv

Har mye jobb for tiden, og har ikke orket å skrive noe særlig.

Men jeg leser da :)

Skal du på ferie du da?

Var og plukket blåbær i går, det er masse blåbær.

Kanskje jeg og skal plukke bær. Vi har reist litt i sommer men jeg liker meg best hjemme, er så stress å reise. Koselig å ta turer i nærområdet heller :)

Annonse

stjernestøv

Jeg har ferie og er bare hjemme. Har vært en tur over grensen sammen med kjæresten.

Ellers er det svært stille og rolig, litt for rolig egentlig. Lurer på om jeg skal dra på butikken å kjøpe meg ett eller annet.

Kan bli for rolig og, det er sant. Litt kjedelig, men det er jo hverdagen og.

Det er lite liv her ja. Virker som alle er døde.

Jeg tror det er en kombinasjon av tre ting: Feriestillhet, kort levetid på diskusjonene siden trådene stort sett "dør" av seg selv når de ikke er synlige i "nytt innhold" lenger - og at mange faste brukere har begrenset interessert for endeløs kverning på psykiatri-temaer. 

Jeg mener ikke at det er noe galt i at det er mest liv på psykiatriforum, men det er nok mange som føler at de ikke har noe å bidra med i tråder av typen "rapport fra mitt traurige liv, episode 137". 

Dette siste er ikke rettet spesielt mot deg eller mot noe annet nick, jeg bare formidler hva jeg tror om stillheten.  At nesten halvparten av deltakerne skriver under som Anonym Bruker har nok også litt med saken å gjøre, selv om akkurat det har bedret seg bittelitt i det siste. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...