Gå til innhold

Er det noe liv her inne?

Anbefalte innlegg

Jeg tror det er en kombinasjon av tre ting: Feriestillhet, kort levetid på diskusjonene siden trådene stort sett "dør" av seg selv når de ikke er synlige i "nytt innhold" lenger - og at mange faste brukere har begrenset interessert for endeløs kverning på psykiatri-temaer. 

Jeg mener ikke at det er noe galt i at det er mest liv på psykiatriforum, men det er nok mange som føler at de ikke har noe å bidra med i tråder av typen "rapport fra mitt traurige liv, episode 137". 

Dette siste er ikke rettet spesielt mot deg eller mot noe annet nick, jeg bare formidler hva jeg tror om stillheten.  At nesten halvparten av deltakerne skriver under som Anonym Bruker har nok også litt med saken å gjøre, selv om akkurat det har bedret seg bittelitt i det siste. 

Jeg også savner flere temaer som ikke har med psykiatri å gjøre. Lenge siden vi har diskutert både svigermødre, barn, katter osv.

Skulle også ønske at flere kunne bruke nick i hverdagslige diskusjoner.

Fortsetter under...

Jeg også savner flere temaer som ikke har med psykiatri å gjøre. Lenge siden vi har diskutert både svigermødre, barn, katter osv.

Skulle også ønske at flere kunne bruke nick i hverdagslige diskusjoner.

Det beste måtte vært å kunne hatt et nick på hvert forum. Jeg bruker noen ganger anonymt nick på andre forum for at ikke ting jeg skriver skal være med på å gjøre at folk gjennkjenner meg. På grunn av at jeg har skrevet en del på psykiatri så er jeg veldig forsiktig med noe som kan være gjenkjennbart når jeg bruker mitt faste nick på andre forum også.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...