AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 Skrevet 24. juli 2013 Hei ! Er ei jente på 18 år som skal til Tyrkia i neste uke, så lurer litt på om jeg kan ta med ppillene mine som håndbagasje (i veska mi) på flyet? Saken er også den at jeg reiser med folk som ikke vet at jeg går på ppiller, og føler heller ikke noen grunn for at de skal vite dette.. Så er det noen sjangse for at "flyfolkene" tar opp pillene og begynner å spørre med de andre tilstedet? Eller ser de bare gjennom alt på skjermen også får jeg gå videre? Anonymous poster hash: 5b7f4...9fd 0 Siter
Høstløv Skrevet 24. juli 2013 Skrevet 24. juli 2013 (endret) Hei ! Er ei jente på 18 år som skal til Tyrkia i neste uke, så lurer litt på om jeg kan ta med ppillene mine som håndbagasje (i veska mi) på flyet? Saken er også den at jeg reiser med folk som ikke vet at jeg går på ppiller, og føler heller ikke noen grunn for at de skal vite dette.. Så er det noen sjangse for at "flyfolkene" tar opp pillene og begynner å spørre med de andre tilstedet? Eller ser de bare gjennom alt på skjermen også får jeg gå videre? Anonymous poster hash: 5b7f4...9fd Medsiner bør medtas i håndbagasjen. Det er ingen i sikkerhetskontrollen som roter i din veske uten din tillatelse. Vesken blir gjennomlyst i sikkerhetskontrollen, hvis de ser noe mistenkelig i vesken din blir den tatt tilside og du blir spurt om du gir tillatelse til at de søker igjennom den. Da jeg ble utsatt for dette ble vesken tatt til side for nærmere undersøkelse med meg tilstede. Endret 24. juli 2013 av Høstløv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.