Gå til innhold

Et litt pinlig spørsmål..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke se for meg noen grunn til at du skulle si fra før du kommer - med mindre du skal opereres på et sted der det er til direkte ulempe med mensblod. Gynekologen ber deg komme tilbake en annen dag til undersøkelse, fordi mensblodet gjør at det er vanskelig å se slimhinnene osv skikkelig. Men du hadde vel skrevet det om det var det du mente. Ta med deg det du pleier å bruke av bind eller tamponger, så sier du bare fra når du er der.

Om du gruer deg for reaksjonen, kan du jo bare ringe på forhånd. For det er lov å spørre, og de har sikkert blitt spurt mange ganger før om akkurat det samme! :)

Kan ikke se for meg noen grunn til at du skulle si fra før du kommer - med mindre du skal opereres på et sted der det er til direkte ulempe med mensblod. Gynekologen ber deg komme tilbake en annen dag til undersøkelse, fordi mensblodet gjør at det er vanskelig å se slimhinnene osv skikkelig. Men du hadde vel skrevet det om det var det du mente. Ta med deg det du pleier å bruke av bind eller tamponger, så sier du bare fra når du er der.

Om du gruer deg for reaksjonen, kan du jo bare ringe på forhånd. For det er lov å spørre, og de har sikkert blitt spurt mange ganger før om akkurat det samme! :)

Takk for svar :)

Det er forresten i magen jeg skal opereres.. men jeg trenger vel ikke si fra om det...? Jeg tenker mest på praktiske ting da..

Typisk å skulle få den dri**** når jeg skal gjøre dette...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...