Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det går mye mer brød enn baconost eller det andre du må kjøpe sammen med brød.  Velger du å bare kjøpe brødet betaler du nesten like mye som begge deler.  Så hva gjør man da?  Tar bare brødet selv om du betaler nesten det samme, eller ender opp med mange baconoster du ikke trenger?

Jeg har lett for å ende opp med mye jeg ikke trenger pga deal, men jeg har også unngått å kjøpe noe i hele tatt da jeg ikke trenger begge deler og ikke vil betale like mye for den ene varer som du ellers må betale for begge.

Det er ikke det store problemet, men kunne tenkt meg å høre hva andre synes om deal tilbudene etter at jeg kom hjem med flere baconoster i dag :) Jeg selv foretrekker de vanlige tilbudene.

Anonymous poster hash: 50f11...1a8
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/393496-br%C3%B8d-deal-p%C3%A5-prix/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sur kjerring

Det går mye mer brød enn baconost eller det andre du må kjøpe sammen med brød.  Velger du å bare kjøpe brødet betaler du nesten like mye som begge deler.  Så hva gjør man da?  Tar bare brødet selv om du betaler nesten det samme, eller ender opp med mange baconoster du ikke trenger?

Jeg har lett for å ende opp med mye jeg ikke trenger pga deal, men jeg har også unngått å kjøpe noe i hele tatt da jeg ikke trenger begge deler og ikke vil betale like mye for den ene varer som du ellers må betale for begge.

Det er ikke det store problemet, men kunne tenkt meg å høre hva andre synes om deal tilbudene etter at jeg kom hjem med flere baconoster i dag :) Jeg selv foretrekker de vanlige tilbudene.

Hvor mye koster brødet da? Kan du ikke ta en burk Nugatti i steden? Eller kaste baconosten i fryseren?

Endret av sur kjerring

Jeg foretrekker også vanlige tilbud uten for mye dilldall, men det har hendt at vi har benyttet oss av "deal"-løsningene når begge deler har vært produkter vi bruker. Det kunne ikke falle meg inn å ta med meg varer vi egentlig ikke vil ha.

Det hører med til historien at vi har mange andre matbutikker i nærheten, så vi handler ikke på Coop Prix hele tiden. Brød kjøper vi hos en baker, selv om det på ingen måte er det rimeligste.

AnonymBruker

Handle i en annen butikk, er mitt forslag... Miljømessig vil jeg bare tatt brødet om jeg absolutt ikke trengte baconosten. (Og ikke kjente noen som var storspisere..)

Prøver å unngå sånne 3 for 2 tilbud på mat, forresten - for da ender jeg alltid opp med mer enn jeg klarer å spise.. (og da blir det jo ikke et særlig godt tilbud, om jeg må kaste halvparten)

For øvrig har jeg størst problemer med tilbud på kaker, godteri og kjeks - for da kjøper jeg ting jeg ellers ikke ville kjøpt fordi det er så billig, også legger jeg på meg.. 10-kroners tilbud er min største fiende... ;o)

Anonymous poster hash: c6bf1...73a
AnonymBruker

Det har blitt til at jeg handler mesteparten av brødene i andre butikker. Lurer på om de tjener på slike tilbud. Det går nok mer av det andre som følger med tilbudet, men kanskje en del mindre av brød.

Jeg skrev ikke innlegget for at jeg så på det som et problem, men det irriterte meg litt når jeg handlet, og jeg lurte på hvordan det påvirket andre sitt handlemønster disse dealtilbudene. Om det fører til mer eller mindre salg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...