Gå til innhold

Kaffe

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Før likte jeg ikke kaffe... men så fikk jeg barn, plutselig var kaffe en viktig ting for meg, et rituale jeg måtte ha hver senmorgen... Dvs jeg klarer ikke drikke kaffe kjempetidlig, men sånn i 9-tiden var passe.... og da med en sjokoladebit til. Det var liksom tid for meg selv, jeg unnet meg noe... og jeg fikk meg litt ekstra energi etter nattevåk :) 
Nå er jeg ikke sånn at jeg må ha kaffe hver morgen, men det har blitt en vane ja... og helst skal jeg ha en sjokolade til. Det blir jo mye kalorier, men 

nå har jeg gjort det til et måltid rett og slett, enten som frokost eller mellommåltid før lunsj. 1-2 kopper kaffe, 1 stort glass vann og en strk Premium Dark Chocolate bar fra Nutrilette. Da har jeg en god start på dagen :)

Hvordan er dine kaffevaner?

Ellers.... http://www.kk.no/920248/ikke-bare-vanndrivende

en del om kaffens egenskaper. Det skal jo være så sunt og vet der e:D 
men at den får fart på tarmen - det kan jeg skrive under på, men mer før når jeg ikke var vant til kaffe. Jeg måtte skikkelig nr 2 når jeg hadde drukket kaffe, det var spesielt kokekaffe jeg reagerte på, og det får jeg jo ytterst sjeldent nå... så kan jo være derfor jeg ikke reagerer så voldsomt nå når jeg kun drikker traktekaffe og kapselkaffe fra Dolce Gusto.... Ang. kaffe vil jeg helst ha den svart med nogo attåt, men cappucino er også god, selv om der var mye melkeskum, så smaker den fortsatt kaffe, i motsetning til div andre oversøtede kaffegreier.

Anonymous poster hash: 72c95...dd6
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/393536-kaffe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...