Støls-jenta Skrevet 1. august 2013 Skrevet 1. august 2013 Hei Jeg er en jente som liker veldig godt og gå gammeldags kledd. Jeg går ofte med skaut over håret og langt skjørt. Jeg liker veldig godt og lese gammeldagse bøker og se på gammeldagse filmer. Andre som liker det? 0 Siter
gullfisk Skrevet 1. august 2013 Skrevet 1. august 2013 Kjenner du ingen? Hvor gammel er du? Da jeg gikk på videregående (omtrent i gamle dager), var det en hel gjeng av dem på musikklinja, de fleste fra Steinerskolen. Det er sikkert mange som liker "gammeldagse bøker og filmer" (hva nå det er?), og noen foretrekker skjørt, og noen bruker diverse hodeplagg fordi de vil være kule, orginale, religiøse, "tidløse", syns det kler dem eller rett og slett liker det (noen er hattedamer). Tror de fleste vil kalle det tørkle, bandana, hijab, buff eller lignende, høres litt krampaktig ut å kalle det skaut. Du ser vel på gaten om det er mange andre som deg der du bor? Lenge siden jeg har sett unge jenter i gjeng som kler seg slik, men en og annen med fiolinkassen under armen er det jo. Du får være litt obs på at du er velkledd og ikke kan forveksles med en rom-kvinne, det er flest av dem med lange skjørt og SKAUT i bybildet i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.