AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 Skrevet 1. august 2013 Hvor i alle dager får man tak i badedrakter i større str enn 44-46?? Kan ikke være nettbutikk, da jeg helst skulle hatt den med når jeg reiser på søndag. Treningstøy og badetøy skal visst ikke være enkelt for oss store å få tak i på en enkel måte Skal svømme som en del av min daglige trim Anonymous poster hash: 85ef7...709 0 Siter
frosken Skrevet 1. august 2013 Skrevet 1. august 2013 Hvor i alle dager får man tak i badedrakter i større str enn 44-46?? Kan ikke være nettbutikk, da jeg helst skulle hatt den med når jeg reiser på søndag. Treningstøy og badetøy skal visst ikke være enkelt for oss store å få tak i på en enkel måte Skal svømme som en del av min daglige trim Anonymous poster hash: 85ef7...709 I vanlige sportsbutikker som f.eks. G-sport har jeg sett at de ofte har badedrakter i store størrelser. I tillegg vil jeg anta at du finner det i spesialforretninger for undertøy. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 1. august 2013 Skrevet 1. august 2013 Leste en sak om det der, i en tabloid. Det var blitt stort med moteriktig badetøy for større størrelser. Søk på "fatkini", det har blitt navnet på fenomenet. Da kan du kanskje finne et lokalt utsalg. 0 Siter
songbirdy Skrevet 1. august 2013 Skrevet 1. august 2013 Hvor i alle dager får man tak i badedrakter i større str enn 44-46?? Kan ikke være nettbutikk, da jeg helst skulle hatt den med når jeg reiser på søndag. Treningstøy og badetøy skal visst ikke være enkelt for oss store å få tak i på en enkel måte :(Skal svømme som en del av min daglige trim Anonymous poster hash: 85ef7...709 De har på Sparkjøp, KappAhl, Lindex, mulig Cubus.. de fleste butikker har ihvertfall til str 46, som jeg tror er XL i klesbransjen (???) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.