AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 Skrevet 1. august 2013 Bruker denne flittig og er inne og sjekker mail daglig. Har heller ingen problemer med det nye utseende (outlock). MEN i dag da jeg skulle inn å sjekke- og svare på ein mail, viste det seg at " svar, slett, send" knappene var forvunnet ut av pc-bildet...Har lett rundt på siden, men kalrer ikke å fikse dem fram noen steder. Har såvidt jeg vet ikke trykket dem vekk selv. Dette forekommer bare på min stasjonære pc. På Lap-topen er siden som før. Noen som vet hva som kan ha skjedd og hvordan jeg evt får det tilbake slik det skal være? Anonymous poster hash: bc60e...ef3 0 Siter
petter smart Skrevet 2. august 2013 Skrevet 2. august 2013 Bruker du outlook.com (dvs internet explorer) eller en mail-klient? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 Skrevet 3. august 2013 Bruker du outlook.com (dvs internet explorer) eller en mail-klient? Outlook.com Anonymous poster hash: bc60e...ef3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.