Gå til innhold

Sovner på dagtid.ca kl 14-16 1 time.

Anbefalte innlegg

Sover 4-7 timer om natta og 1-4 timer om dagen.Klarer ikke å slutte med kaffe og drikker minst 3 krus per dag.Jeg drikker også 1-1,5 liter cola hver dag.Spiser 100-200 gram sjokolade.I perioder spiser jeg ganske lite,da jeg ofe er plaget av at jeg er "matlei".Kan noen dager spise "frokost" kl 14,lunsj kl 16 og middag kl 18-20.Er overvektig og er bipolar.Er ekstra dårlig denne juli,da alle i mitt nettverk har ferie.Hva gjør jeg? Er konstant trøtt og uopplagt.Bor i Akershus og lurer på om jeg er vær-sjuk?.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/393557-sovner-p%C3%A5-dagtidca-kl-14-16-1-time/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sover 4-7 timer om natta og 1-4 timer om dagen.Klarer ikke å slutte med kaffe og drikker minst 3 krus per dag.Jeg drikker også 1-1,5 liter cola hver dag.Spiser 100-200 gram sjokolade.I perioder spiser jeg ganske lite,da jeg ofe er plaget av at jeg er "matlei".Kan noen dager spise "frokost" kl 14,lunsj kl 16 og middag kl 18-20.Er overvektig og er bipolar.Er ekstra dårlig denne juli,da alle i mitt nettverk har ferie.Hva gjør jeg? 

Du begynner med å legge om kostholdet.

Endret av slabbedask

Sover 4-7 timer om natta og 1-4 timer om dagen.Klarer ikke å slutte med kaffe og drikker minst 3 krus per dag.Jeg drikker også 1-1,5 liter cola hver dag.Spiser 100-200 gram sjokolade.I perioder spiser jeg ganske lite,da jeg ofe er plaget av at jeg er "matlei".Kan noen dager spise "frokost" kl 14,lunsj kl 16 og middag kl 18-20.Er overvektig og er bipolar.Er ekstra dårlig denne juli,da alle i mitt nettverk har ferie.Hva gjør jeg? Er konstant trøtt og uopplagt.Bor i Akershus og lurer på om jeg er vær-sjuk?.

Er ikke dette den samme beskrivelsen av hverdagen din som du bestandig har fortalt oss om da? Hvorfor skulle ting være annerledes nå? Er du ikke fortsatt bipolar, overvektig og usosial? Da er det vel det som (fortsatt) er grunnen da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...