Gå til innhold

Hvem skal du stemme?

Anbefalte innlegg

Frp er farlig. Står for MEG_ MEG_ MEG-tenkning. Ønsker de IKKE i regjeringsposisjon.

Men nå ser  det ut som at de blir i den  posisjonen. Så hvordan bidra til å gjøre de andre sterkere?

1) stemme rød-grønt- for å øke sjansen for rød-grønn regjering (men da bør det være reel sjanse for at de kan få flertall)

2)  stemme KRF eller venstre, for å få økt styrke til sentrum i en sentrum/H/Frp regjering. KRF/V kan da være bremseklosser for Frp sine utspill

Stemme på det partiet som har den beste statsministerkandidaten.... da blir det Erna Solberg..... men liker ikke partiet.

Anonymous poster hash: 35fdb...08a

Fortsetter under...

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

16

• Karamellis

9

• mammanito

7

• mariaflyfly

6

Jeg kjenner jeg blir så veldig sliten av valgkampen... syns det er den mest masete tiden på i (nyhets)året...

Jeg blir minnet på en slags fotballkamp. Alle spillerne på hvert "lag" går 100% inn for laget. Selv om det egentlig ikke er noe lag som er seieren mer berettiget enn noe annet. Det er ikke noe lag som har mer "rett" enn det andre.

Jeg vet med meg selv at de egentlig ikke er så sikre på sine egne standpunkter. Men, viker de, ja det går jo slettes ikke an. Hvem gidder vel å stemme på noen som viser tvil...

Jeg, derimot, hadde gladelig gjort det. Det bedrives jo bare opphisset krangling. De er egentlig ikke så veldig kloke mennesker, de er bare veldig gode til å krangle.

Jeg skal selvsagt stemme, men jeg har ikke bestemt meg for parti ennå.

Nå har jeg nesten bestemt meg.... Kystpartiet! 
Men jeg må lese litt mer om partiet før jeg bestemmer meg, men så langt høres det bra ut. :)
Har ikke tenkt over at partiet eksisterte engang hehe :)

Det er jo så lett å tenke på de tradisjonelle AP, Høyre, Venstre, KRF, Venstre osv, at en ser seg blind.... En må tenke litt i nyere baner.
Og siden jeg er litt høyre- og venstrevridd - rød og blå osv, så er nok et sentrumsparti det beste valget for meg. Tror jeg. 
Skal prøve å lese det jeg kan nå før jeg tar et endelig valg, 

men imens kan dere gjerne komme med innsigelser om hvorfor jeg ikke skal stemme de. Noe negativt om de? 

Jeg har forhåndsstemt, benyttet sjansen i dag, det er jo sånne stemmebrakker overalt. Jeg trodde aldri det kom til å hende... tør ikke si hvilket parti her inn engang... men jeg kan si så mye som at jeg har strøket Christian Tybring-Gjedde :P

Jeg har forhåndsstemt, benyttet sjansen i dag, det er jo sånne stemmebrakker overalt. Jeg trodde aldri det kom til å hende... tør ikke si hvilket parti her inn engang... men jeg kan si så mye som at jeg har strøket Christian Tybring-Gjedde :P

Hehe - da skjønte vi jo ikke hvilket parti

Stemmer samme retning selv

Anonymous poster hash: ed16e...3dc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...