Gå til innhold

Hvorfor er det ikke lov å snakke om spiseforstyrelser her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje du skulle prøve å reflektere litt over hvorfor du opplever dette?

Les reglementene for forumet: http://forum.doktoronline.no/index.php?app=forums&module=extras&section=boardrules

Innlegg som oppfattes som destruktive på psykiatriforumet blir sletta fortløpende - være seg destruktivt ift brukeren selv, andre brukere eller forumet som helhet.

Det er det da. Jeg har bare fått med meg noe av det du har skrevet, men hvis jeg har forstått det rett er du innlagt på sykehus(?), og derfor oppfordres du til å ta opp disse tingene med de som jobber der og ikke med oss. Det er jo de som trenger å høre om alle disse tankene og bekymringene for å kunne hjelpe deg best mulig.

Kanskje du skulle prøve å reflektere litt over hvorfor du opplever dette?

Les reglementene for forumet: http://forum.doktoronline.no/index.php?app=forums&module=extras&section=boardrules

Innlegg som oppfattes som destruktive på psykiatriforumet blir sletta fortløpende - være seg destruktivt ift brukeren selv, andre brukere eller forumet som helhet.

Er det destruktivt å skrive at man er bekymret for hjertet sitt grunnen bulimi, eller at man er redd for å sove?? Jeg trodde det var et helt normalt spørsmål.

Endret av Caylee

Er det destruktivt å skrive at man er bekymret for hjertet sitt, eller at man er redd for å sove?? Jeg trodde det var et helt normalt spørsmål.

Det rette stedet å spørre er ikke her, du bør spørre personalet på avdelingen.

Det er det da. Jeg har bare fått med meg noe av det du har skrevet, men hvis jeg har forstått det rett er du innlagt på sykehus(?), og derfor oppfordres du til å ta opp disse tingene med de som jobber der og ikke med oss. Det er jo de som trenger å høre om alle disse tankene og bekymringene for å kunne hjelpe deg best mulig.

Så fordi jeg er innlagt på sykehus så skal jeg bli straffet med å ikke få lov å stille spørsmålene her? Jeg kan ikke si noe til de ansatte for da går det ut over meg. Og jeg orker ikke mer styr og bråk.

Annonse

AnonymBruker

Er det destruktivt å skrive at man er bekymret for hjertet sitt grunnen bulimi, eller at man er redd for å sove?? Jeg trodde det var et helt normalt spørsmål.

Jovisst kan det være normale spørsmål, men hvorfor er det viktig at hele DOL skal vite om de?

Anonymous poster hash: 91c70...008

Det rette stedet å spørre er ikke her, du bør spørre personalet på avdelingen.

Ok.. så hvorfor er det ssååå mange andre psykriatiske pasienter som stiller spørsmål her som får svar da?? De kan jo også spørre de ansatte -.-

Så fordi jeg er innlagt på sykehus så skal jeg bli straffet med å ikke få lov å stille spørsmålene her? Jeg kan ikke si noe til de ansatte for da går det ut over meg. Og jeg orker ikke mer styr og bråk.

Ingen pleier å få bruke doktoronline på en destruktiv måte, og dine spørsmål relatert til spising synes jeg var lite konstruktive.

Sagt veldig enkelt; doktoronline er ikke stedet for utagering.

Jovisst kan det være normale spørsmål, men hvorfor er det viktig at hele DOL skal vite om de?

FORDI jeg lurer på om hjertet mitt kan stoppe. er det noe galt i det? Det er mange spørsmål her som stilles av andre brukere også som ingen egentlig trenger å vite. Så hvorfor skal jeg få all skylden her?

Ok.. så hvorfor er det ssååå mange andre psykriatiske pasienter som stiller spørsmål her som får svar da?? De kan jo også spørre de ansatte -.-

Flertallet av de som stiller spørsmålene er ikke innlagte pasienter. Det viktigste er allikevel typen spørsmål du stiller.

Ingen pleier å få bruke doktoronline på en destruktiv måte, og dine spørsmål relatert til spising synes jeg var lite konstruktive.

Sagt veldig enkelt; doktoronline er ikke stedet for utagering.

Et det utagering å spørre om krampene jeg opplever er epilepsi`???? Herregud

AnonymBruker

FORDI jeg lurer på om hjertet mitt kan stoppe. er det noe galt i det? Det er mange spørsmål her som stilles av andre brukere også som ingen egentlig trenger å vite. Så hvorfor skal jeg få all skylden her?

Du får ikke all skyld – du tar all skyld. Vesentlig forskjell.

Annonse

Flertallet av de som stiller spørsmålene er ikke innlagte pasienter. Det viktigste er allikevel typen spørsmål du stiller.

Så dette forumet er altså for folk som ikke er innlagt? Ok ok. Kanskje dere burde skrive med store bokstaver i reglene " IKKE FOR INNLAGTE PASIENTER"

Du får ikke all skyld – du tar all skyld. Vesentlig forskjell.

Jo all skyld legges på meg. For faen meg HVER gang jeg skriver om spiserforstyrelser eller hjertet mitt blir det slettet. Mens andre kan bare skrive så mye om spiseforstyrelser som de bare vil.

Gjest Admin Doktoronline

Nå er det nok.

Det stemmer at vi ikke vil tillate deg å skrive om spising og symptomer knyttet til det pga av måten du skriver om det på. Det samme gjelder andre former for selvdestruktivitet.

Derimot kan du skrive om andre temaer så lenge innleggene dine ikke bærer preg av utagering.

Nå er det nok.

Det stemmer at vi ikke vil tillate deg å skrive om spising og symptomer knyttet til det pga av måten du skriver om det på. Det samme gjelder andre former for selvdestruktivitet.

Derimot kan du skrive om andre temaer så lenge innleggene dine ikke bærer preg av utagering.

Ok, greit. Er bare veldig vanskelig å vite når et innlegg er utagering og ikke.

Gjest Admin Doktoronline

Ok, greit. Er bare veldig vanskelig å vite når et innlegg er utagering og ikke.

En tommelfingerregel kan være at du ikke skal skrive her om ting du ikke vil snakke med personalet om. Du skal primært bruke de ansatte der du er innlagt, du får ikke bruke doktoronline på måter som vi vurderer er destruktivt for deg.

Når du begynner å banne, så bør du sannsynligvis alltid stoppe å skrive. Da er du i ferd med å utagere.

Du er så avgjort velkommen til å bruke doktoronline og skrive om ting du er opptatt av her. Men det du skriver bør være preget av din voksne side, ikke din umodenhet.

Lykke til :-)

En tommelfingerregel kan være at du ikke skal skrive her om ting du ikke vil snakke med personalet om. Du skal primært bruke de ansatte der du er innlagt, du får ikke bruke doktoronline på måter som vi vurderer er destruktivt for deg.

Når du begynner å banne, så bør du sannsynligvis alltid stoppe å skrive. Da er du i ferd med å utagere.

Du er så avgjort velkommen til å bruke doktoronline og skrive om ting du er opptatt av her. Men det du skriver bør være preget av din voksne side, ikke din umodenhet.

Lykke til :-)

Ok. Da har jeg noe å forholde meg til. Da får jeg heller skrive om det andre på bloggen min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...