stromme Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 Vi har en drøss av drikkeflasker, da familiens små og store trener mye. De blir stående på kjøkkenbenken til tørk, noe som ergrer meg fordi de faller så lett. Finnes det noe lurt å få kjøpt som drikkeflaskene kan stå i? Gjerne noe jeg også kan sette i en dyp kjøkkenskuff, for videre oppbevaring av flaskene der. Husker jeg hadde en liten minibruskasseliknende sak til tåteflaskene da ungene var små. Plass til 6 tåteflasker. Finnes noe slikt til drikkeflasker tro. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 Du kan snekre selv. Du kjøper en liten bit med panel. Så borrer du små mange hull i den, ikke helt igjennom planken. Så tar du trepinner og limer fast nede i de. Alt dette får du må byggvare. Du kan også gjøre mye fint med dingsen hvis du liker å håndarbeid/dekorering. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 Stikk innom Nille, de har noen trestativ hvor det er plass til 6 flasker i hvert fall. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 En vanlig bruskasse kan kanskje være en idé? Eventuelt sage den i to eller tilsvarende den størrelsen en trenger`? Anonymous poster hash: 541f5...27b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.