AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 Skrevet 5. august 2013 Noen som vet`? Kanskje du jobber i en slik butikk:)) Etter mange år i en stressende kontorjobb kunne jeg tenke meg og jobbe med noe som intr meg, klær og interiør. Jobbe med og stulle og stelle, rydde i hyller og snakke med kunder:) Men hva tjener man...?? Anonymous poster hash: 8ac09...8a2 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 5. august 2013 Skrevet 5. august 2013 Jobbe med og stulle og stelle, rydde i hyller og snakke med kunder:) *Urk* - siste jeg kunne tenke meg, men godt vi er forskjellige! Tror timelønnen kan ligge rundt 130-150. Ikke til å bli rik av, med andre ord. Men en kan jo få tillegg for evt. kvelds- og helgejobbing, og enkelte steder har en også provisjon. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. august 2013 Skrevet 5. august 2013 Noen som vet`? Kanskje du jobber i en slik butikk:)) Etter mange år i en stressende kontorjobb kunne jeg tenke meg og jobbe med noe som intr meg, klær og interiør. Jobbe med og stulle og stelle, rydde i hyller og snakke med kunder:) Men hva tjener man...?? Anonymous poster hash: 8ac09...8a2 Omo du tror det ikke er stressende å jobbe i en butikk så tror jeg du tar skammelig feil... 0 Siter
frosken Skrevet 5. august 2013 Skrevet 5. august 2013 Omo du tror det ikke er stressende å jobbe i en butikk så tror jeg du tar skammelig feil... Det kommer da helt an på hva slags butikk og hvor mange kunder de har. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 Skrevet 5. august 2013 Noen som vet`? Kanskje du jobber i en slik butikk:)) Etter mange år i en stressende kontorjobb kunne jeg tenke meg og jobbe med noe som intr meg, klær og interiør. Jobbe med og stulle og stelle, rydde i hyller og snakke med kunder:) Men hva tjener man...?? Anonymous poster hash: 8ac09...8a2 https://www.handelogkontor.no/portal/pls/portal/docs/1/9596001.PDF Anonymous poster hash: 5a8f1...cc8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.