Løvemamma Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Hei! Jeg vet det meste Pga av hans klage. Den er ganske utfyllende og beskrivende. Jeg kjenner i tillegg presten, men selvsagt snakker ikke denne og bryter taushetsplikten. Isolasjonen strider med menneskerettigheter, men mulig de ikke gjelder når en stat vil ha hevn. Feks er det tale om å frata han muligheter og rett til utdanning. Så man går langt i sin hevneettferdiggjørelse. Men at han daglig kroppsvisiteres og utsettes for å fryse, er tortur. Men hans beskrivelser i hans klage er jo subjektive, og hans virkelighetsoppfatning er vel beviselig ikke av de mest realitetsorienterte. Derfor synes jeg ikke det er riktig å konkludere med at hans klagegrunnlag er riktig før klagen faktisk er behandlet. Og isolasjonen er vel også til hans eget bestemte er lenge til den dagen han vil være sikker i soning sammen med andre. Vi som samfunn er nok til en viss grad hevngjerrige, men hans gjerninger mangler sidestykke i historien og i det øyeblikket han iverksatte sin bisarre plan brant han alle broer til et verdig og godt liv. 0 Siter
Marie Mel Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Hei! Jeg vet det meste Pga av hans klage. Den er ganske utfyllende og beskrivende. Jeg kjenner i tillegg presten, men selvsagt snakker ikke denne og bryter taushetsplikten. Isolasjonen strider med menneskerettigheter, men mulig de ikke gjelder når en stat vil ha hevn. Feks er det tale om å frata han muligheter og rett til utdanning. Så man går langt i sin hevneettferdiggjørelse. Men at han daglig kroppsvisiteres og utsettes for å fryse, er tortur. Om du kjenner presten, er det offentlig informasjon? Det er vel en grunn til at han blir kroppsvisitert! Dette er en fange som ikke må få skade seg i fengsel. Det ville blitt katastrofalt for fengselvesnet. En slik oppfølging oppleves sikkert som krenkende men har som mål og holde ABB i livet. Kanskje ikke tortur? 0 Siter
Marie Mel Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Send de gamle i fengsel, og de kriminelle på gamlehjem (så får de straff som fortjent). Anonymous poster hash: 072d5...e20 Det hadde vært et spennende program jeg ville fulgt med på Jeg må smile av tanken Kunne kanskje ha fungert. 0 Siter
rose23 Skrevet 25. august 2013 Forfatter Skrevet 25. august 2013 Kroppsvisitert? Er det synd på han fordi han blir kroppsvisitert????? Har mer medfølelse for foreldre som har tomme ungdomsrom stående hjemme med plakater, skriblerier og lukter av deres barn som ikke er på denne jorden lengre. Prøv å bli voldtatt noen ganger.... da snakker vi om tortur, dødsangst og ydmykelse. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Du har hørt om den norske politikeren som fant en halvt ihjelslått mann i rennestenen. "Stakkar, han må ha hatt det fælt han som gjorde dette", var politikerens reaksjon. Hei! Du er sånn en kopi av min bestefar:-) Jeg likte han, men det gjorde ikke mange. Jeg tror faktisk han hadde asperger :-) Eller så er det trønderhumor? Best lo han selv, i vertfall i Oslo. 0 Siter
Marie Mel Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Nils Håvard Dahl, psykiater, on 05 Aug 2013 - 23:23, said: Du har hørt om den norske politikeren som fant en halvt ihjelslått mann i rennestenen. "Stakkar, han må ha hatt det fælt han som gjorde dette", var politikerens reaksjon. Hei! Du er sånn en kopi av min bestefar:-) Jeg likte han, men det gjorde ikke mange. Jeg tror faktisk han hadde asperger :-) Eller så er det trønderhumor? Best lo han selv, i vertfall i Oslo. Sier du at NHD er som din bestefar ut fra teksten over? Her kommer han med en vits om hva en politiker kunne ha sagt i en slik situasjon. Ikke NHD sin mening. Kan hende du har vektlagt noe annet i din sammenligning enn hva du skrev. 0 Siter
slabbedask Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Hei! Jeg vet det meste Pga av hans klage. Den er ganske utfyllende og beskrivende. Jeg kjenner i tillegg presten, men selvsagt snakker ikke denne og bryter taushetsplikten. Isolasjonen strider med menneskerettigheter, men mulig de ikke gjelder når en stat vil ha hevn. Feks er det tale om å frata han muligheter og rett til utdanning. Så man går langt i sin hevneettferdiggjørelse. Men at han daglig kroppsvisiteres og utsettes for å fryse, er tortur. Hvordan syntes du fengselsforholdene har vært for Moland og French i Kongo? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.