AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Etter diskusjonen av vask av håndkleder, er det noen som vet hvor ofte vaskekluter skal vaskes? Anonymous poster hash: f011f...2d8 0 Siter
Togli Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Jeg vasker dem etter hver gangs bruk, men den gangen jeg hadde babyer, så kunne jeg bruke samme vaskeklut på babyens ansikt/hender noen ganger (f.eks. i forbindelse med stell eller mating). 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Hvem bruker vel vaskekluter? Jeg bruker slike bare når jeg er på fjellet uten tilgang til dusj. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Etter diskusjonen av vask av håndkleder, er det noen som vet hvor ofte vaskekluter skal vaskes?Anonymous poster hash: f011f...2d8 Hei! Som toglie skriver, hver gang. Jeg gjorde som henne når hadde baby da. Jeg tenker på å bruke ansiktskluten et par ganger men det blir ikke, bare vasker den. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Vaskeklut brukes sjeldent hos oss, mest på hytta. Har de vært brukt nedentil går de rett til vask, men om vi bare vasker, ansikt og overkropp så skylles, vries og henges den opp til tørk og brukes et par ganger til før den tas med hjem og slenges til vask der. 0 Siter
frosken Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Vaskekluter kaster jeg alltid rett i skittentøyet. De tar jo så liten plass i vaskemaskinen. 0 Siter
gullfisk Skrevet 8. august 2013 Skrevet 8. august 2013 Hvem bruker vel vaskekluter? Jeg bruker slike bare når jeg er på fjellet uten tilgang til dusj. Barn! De må vaske fjeset ofte flere ganger om dagen, og gjerne litt bak ørene, nakken, knær og her og der. Og underlivet en gang om dagen. + flekker som skal vaskes vekk på klær til hele familien. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 8. august 2013 Skrevet 8. august 2013 Barn! De må vaske fjeset ofte flere ganger om dagen, og gjerne litt bak ørene, nakken, knær og her og der. Og underlivet en gang om dagen. + flekker som skal vaskes vekk på klær til hele familien. Ja, det er sant, barna mine brukte vel vaskekluter da de var mindre, men neppe i det omfang du nevner. 0 Siter
Sofline Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Her er det kun barna som bruker vaskekluter (eller dvs. de voksne vasker barna), og de blir vasket etter en gangs bruk. I motsetning til et håndklede som man tørker seg med når man har vasket seg og blitt ren, bruker man jo vaskekluten til lå vaske vekk møkka. 0 Siter
påskelilje Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Vi bruker vaskekluter - bruker det de morgenene vi ikke dusjer. De brukes en gang, og legges så i en plastkurv vi har på siden av vasken. Hver gang jeg vasker 60 gradersvasker (håndklær, kluter og underbukser) sjekker jeg om det ligger noen kluter i korga, og hiver dem med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.