AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Har skrevet her før angående misbruk av Imovane. Har brukt 11.25 mg i lengre tid.. Tror snart jeg til og med må øke litt.. Hva kan skje dersom jeg ikke finner motivasjon og "vilje" til å slutte? Jeg er forelska i rusen medisinen gir meg..( Jeg går annen hver uke til behandling, men behandler skal snart slutte så da er det slutten for behandling for meg også.. ) Jeg er ikke dum og skjønner at dette ikke er "bra" samtidig sliter jeg enormt med å finne en grunn til å slutte.. Har familie, mann og barn.. Psykiateren min har lang ferie nå så derfor spør jeg her.. Håper du kan svare meg NHD.. Takknemlig for svar... Anonymous poster hash: 3ee00...ae7 Anonymous poster hash: 3ee00...ae7 0 Siter
frosken Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 En konsekvens er vel at du ikke lenger får nye resepter? 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Den avhengigheten der blir nok bare verre og verre å komme seg ut av... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.