Gå til innhold

Forferdelig søtsugen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv

Kan du ikke la være å ha sjokolade i huset?

Får prøve på det men i dag har jeg hamstret, må spise det opp :huh: Er sikkert en kombinasjon av mensen og medisiner, jeg er feit nå :mellow:

Men fikk p-sprøyta og i går, så snart slipper jeg dette blodet som ødelegger livet mitt :)

Endret av stjernestøv

Annonse

Får prøve på det men i dag har jeg hamstret, må spise det opp :huh: Er sikkert en kombinasjon av mensen og medisiner, jeg er feit nå :mellow:

Men fikk p-sprøyta og i går, så snart slipper jeg dette blodet som ødelegger livet mitt :)

Du går jo oppover i vekt når du spiser på denne måten. Og så blir du deppa over overvekten. Hvorfor gidder du å utsette deg for det? Kast sjokoladen og spis gulrøtter i stedet_)

stjernestøv

Du går jo oppover i vekt når du spiser på denne måten. Og så blir du deppa over overvekten. Hvorfor gidder du å utsette deg for det? Kast sjokoladen og spis gulrøtter i stedet_)

Klarer ikke kaste sjokolade, men ja jeg er destruktiv nå og hater meg selv. Skal ta meg sammen i morgen, det MÅ jeg. Uff for en oppførsel :(

stjernestøv

Drikk et stort glass vann og puss tennene. Etter tannpuss smaker ikke sjokolade godt.

Åjoda, sjokolade smaker godt uansett. Men må ta meg sammen i morgen, har bare lyst å sitte i sofaen og spise sjokolade. Men ser at det er destruktivt, får drikke masse vann og gå en tur i morgen, og stelle meg litt og. Har ikke orket det i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...