Gå til innhold

Barnehabiliteringen

Madelenemie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Det viste seg etter dagens forklaring at de har det spesielt strengt her nettopp i forhold til retningslinjene :-)

Damen skrev en hyggelig Mail til meg også om at hun vil fortsette å hjelpe meg :-)

Hun er et vennlig menneske.

Jeg er også glad for at det ordnet seg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg veldig lettet og glad på dine vegne, Madelenemie :)

Fint at det ordnet seg på et vis!

Hei!

Takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner feks en psykolog som gjerne drikker alkohol med sine pasienter.

Er det den samme vi tenker på, så gjør han det bare på sin fritid, og da er pasientene venner, ikke pasienter.

Jeg vet om at minst én støttekontakt går i bursdagsselskap til minst én av sine "brukere", hvor det blir konsumert alkohol.

Det er ikke lett for noen å finne ut av alle disse "reglene". Hvorfor skulle ikke barnehabiliteringens folk kunne gå i en konfirmasjon til et barn de har fulgt opp over lengre tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den samme vi tenker på, så gjør han det bare på sin fritid, og da er pasientene venner, ikke pasienter.

Relasjonen mellom en psykolog og hans pasient, er ikke en vennerelasjon selv om det er etter kontortid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet om at minst én støttekontakt går i bursdagsselskap til minst én av sine "brukere", hvor det blir konsumert alkohol.

Det er ikke lett for noen å finne ut av alle disse "reglene". Hvorfor skulle ikke barnehabiliteringens folk kunne gå i en konfirmasjon til et barn de har fulgt opp over lengre tid?

Hei!

Ja det er samme psykolog :-)

Og glad du forstår meg og det absurde og tåpelige i at mennesker som står oss nærmere enn familien ikke kan komme i feks en konfirmasjon.

Min barnepsykolog ikke bare besøkte meg på bursdagene mine han overøste meg med gaver :-)

Jeg har minner i alle rom etter han :-) han sa også vi skulle ut å drikke vin sammen, men så dro jeg i kloster og dessuten likte jeg jo ikke alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relasjonen mellom en psykolog og hans pasient, er ikke en vennerelasjon selv om det er etter kontortid.

Hei!

Det er vi ikke enige med deg i :-)

Jeg får jo postkort feks av min psykiater.

Jeg har nå invitert psykologen på fest, han vil komme og han er en vindrikker.

Jeg vet ikke når jeg skal ha fest, men jeg spurte om han ville komme og det ville han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja det er samme psykolog :-)

Og glad du forstår meg og det absurde og tåpelige i at mennesker som står oss nærmere enn familien ikke kan komme i feks en konfirmasjon.

Man har etiske regler som skal følges.

Anonymous poster hash: 0a13b...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...