Caylee Skrevet 10. august 2013 Skrevet 10. august 2013 Jeg er 18år og henger på galtvortskolen.net , jeg kler meg ut som elev på galtvort på spesielle messer med venner . Vil bare si flere av vennene mine gjør akuratt det samme, og de er like gamle som meg 0 Siter
InMyPlace Skrevet 10. august 2013 Skrevet 10. august 2013 Du er akkurat slik som du skal være. Det fortoner seg som om det går bedre for deg nå, og det er veldig bra. 0 Siter
Caylee Skrevet 10. august 2013 Forfatter Skrevet 10. august 2013 Du er akkurat slik som du skal være. Det fortoner seg som om det går bedre for deg nå, og det er veldig bra. Tusen takk! Betyr mye at du syns det. Du er virkelig snill 0 Siter
Hulderen Skrevet 10. august 2013 Skrevet 10. august 2013 (endret) Å være på galtvortskolen.net er bare bra. Mange driver med live langt forbi din alder, ikke noe galt i det. Har du deltatt på galtvortskolens sommerleir også? Der er det deltagere som er over 20 år, så du kan være med i flere år enda. Endret 10. august 2013 av Hulderen 0 Siter
Caylee Skrevet 10. august 2013 Forfatter Skrevet 10. august 2013 Å være på galtvortskolen.net er bare bra. Mange driver med live langt forbi din alder, ikke noe galt i det. Har du deltatt på galtvortskolens sommerleir også? Der er det deltagere som er over 20 år, så du kan være med i flere år enda. Nei, tør ikke. Var redd det bare er 13 åringer der haha Men bra det er folk over 20 også. 0 Siter
InMyPlace Skrevet 10. august 2013 Skrevet 10. august 2013 Tusen takk! Betyr mye at du syns det. Du er virkelig snill Men du - ta i mot den hjelpen du får. Å prate med de døde osv, som du skriver om, det er ikke bra. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. august 2013 Skrevet 11. august 2013 Bare kos deg med det du. Men jeg traff en gang ei som var 10 år eldre enn deg og hvor både hun, partneren og vennene holdt på med sånt (+at de gamet masse), det synes jeg begynte å bli i overkant umodent i forhold til alderen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.