AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 Skrevet 16. august 2013 Hvorfor vises enkelte personer på chat selv om de ikke er på? Når jeg og andre er på kommer det en grønn prikk ved siden av. Men når jeg eller andre slår av chatten så vises vi ikke i det hele tatt. En av vennene mine vises der hele tiden, med eller uten grønn prikk ved siden av. Hva kommer det av? Anonymous poster hash: 1dcbf...54e 0 Siter
Bookworm Skrevet 16. august 2013 Skrevet 16. august 2013 Pålogget via telefonen? Jeg er bestandig registrert pålogget i chat'en, siden telefonen min alltid er koblet til nett og dermed også Facebook... Grønn prikk hvis jeg er på PC'en... 0 Siter
annlovindaen Skrevet 16. august 2013 Skrevet 16. august 2013 Pålogget via telefonen? Jeg er bestandig registrert pålogget i chat'en, siden telefonen min alltid er koblet til nett og dermed også Facebook... Grønn prikk hvis jeg er på PC'en... Jeg også er alltid pålogget med telefonen, og er da synlig pålogget for andre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.