Gå til innhold

Blåmerke med klump i på magen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er lit engstelig nå så jeg håper noen kan svare meg. Oppdaget for snart en uke siden at 8 åringen hadde et blåmerke på ene siden på magen midt på. Han visste ikke hvor det kom fra. Når jeg tok på blåmerket så kjente jeg en liten klump der også på størrelse med en ert. Blåmerket og klumpen er der enda men det er mye lysrere over klumpen nå ser jeg.  Er dette noe vi bør få lege til å se på eller kan evt. støt mot magen forårsake noe sånnt?

Anonymous poster hash: a8401...be0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er lit engstelig nå så jeg håper noen kan svare meg. Oppdaget for snart en uke siden at 8 åringen hadde et blåmerke på ene siden på magen midt på. Han visste ikke hvor det kom fra. Når jeg tok på blåmerket så kjente jeg en liten klump der også på størrelse med en ert. Blåmerket og klumpen er der enda men det er mye lysrere over klumpen nå ser jeg.  Er dette noe vi bør få lege til å se på eller kan evt. støt mot magen forårsake noe sånnt?

Det er mye blåere ved siden av klumpen enn rett over klumpen altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står om noe lignende her:

http://www.lommelegen.no/legesvar/bl%C3%A5merke-og-kul-p%C3%A5-magen

Og da er det i så fall ikke noe farlig ifg. Lommelegen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...