AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Er lit engstelig nå så jeg håper noen kan svare meg. Oppdaget for snart en uke siden at 8 åringen hadde et blåmerke på ene siden på magen midt på. Han visste ikke hvor det kom fra. Når jeg tok på blåmerket så kjente jeg en liten klump der også på størrelse med en ert. Blåmerket og klumpen er der enda men det er mye lysrere over klumpen nå ser jeg. Er dette noe vi bør få lege til å se på eller kan evt. støt mot magen forårsake noe sånnt? Anonymous poster hash: a8401...be0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Er lit engstelig nå så jeg håper noen kan svare meg. Oppdaget for snart en uke siden at 8 åringen hadde et blåmerke på ene siden på magen midt på. Han visste ikke hvor det kom fra. Når jeg tok på blåmerket så kjente jeg en liten klump der også på størrelse med en ert. Blåmerket og klumpen er der enda men det er mye lysrere over klumpen nå ser jeg. Er dette noe vi bør få lege til å se på eller kan evt. støt mot magen forårsake noe sånnt? Anonymous poster hash: a8401...be0 Det er mye blåere ved siden av klumpen enn rett over klumpen altså. Anonymous poster hash: a8401...be0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Er lit engstelig nå så jeg håper noen kan svare meg. Oppdaget for snart en uke siden at 8 åringen hadde et blåmerke på ene siden på magen midt på. Han visste ikke hvor det kom fra. Når jeg tok på blåmerket så kjente jeg en liten klump der også på størrelse med en ert. Blåmerket og klumpen er der enda men det er mye lysrere over klumpen nå ser jeg. Er dette noe vi bør få lege til å se på eller kan evt. støt mot magen forårsake noe sånnt? Anonymous poster hash: a8401...be0 Det står om noe lignende her: http://www.lommelegen.no/legesvar/bl%C3%A5merke-og-kul-p%C3%A5-magen Og da er det i så fall ikke noe farlig ifg. Lommelegen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Det står om noe lignende her: http://www.lommelegen.no/legesvar/bl%C3%A5merke-og-kul-p%C3%A5-magen Og da er det i så fall ikke noe farlig ifg. Lommelegen Takk! :-) Anonymous poster hash: a8401...be0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.