ekte nick Skrevet 18. august 2013 Skrevet 18. august 2013 Er det virkelig slik at dialog du har med en av dine venner, kommer opp på din Facebook side? Jeg trodde at når jeg trykket på Message så var det privat mellom dere? Men nå ser jeg at på flere av mine venners side så ligger det helt åpent private dialoger de har med andre. Kan man evt justere dette på innstillinger? 0 Siter
Bookworm Skrevet 18. august 2013 Skrevet 18. august 2013 Hvis du bruker Message (chat), så blir dialogen mellom dere - hvis man derimot skriver innlegg på veggen til vennene vil den ligge åpent. 0 Siter
AleksNY Skrevet 19. august 2013 Skrevet 19. august 2013 Du kan alltid velge om du vil publisere info/dialogen/aktiviteten. Skal du ha mer spørsmål om Facebook bruk gjerne ta kontakt via bloggen min http://facebookreklame.blogg.no/ Jeg vil gjerne hjelpe:) 0 Siter
Ayia Skrevet 19. august 2013 Skrevet 19. august 2013 Du kan alltid velge om du vil publisere info/dialogen/aktiviteten. Skal du ha mer spørsmål om Facebook bruk gjerne ta kontakt via bloggen min http://facebookreklame.blogg.no/ Jeg vil gjerne hjelpe:) Hva er det du sier her? At min chat plutselig kan ligge offentlig tilgjengelig på siden min? Hvordan ser jeg om dette er tilfelle pr nå? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 Skrevet 20. august 2013 Grøss&Gru (Nå ble jeg litt paranoid..) Anonymous poster hash: 2058e...d18 0 Siter
Ayia Skrevet 20. august 2013 Skrevet 20. august 2013 Grøss&Gru (Nå ble jeg litt paranoid..) Siden AleksNY ikke svarer regner jeg med at dette bare var en vag og upresis formulering, ment ment for å generere trafikk til eget foretaks hjemmeside.... 0 Siter
Bookworm Skrevet 20. august 2013 Skrevet 20. august 2013 Siden AleksNY ikke svarer regner jeg med at dette bare var en vag og upresis formulering, ment ment for å generere trafikk til eget foretaks hjemmeside.... Å gjett a! Dette var et reklameframstøt!! Chat vil ikke komme på noens side, men blir liggende i "meldinger" eller chatvinduet. Ikke noe å bli paranoid på grunn av:-) 0 Siter
Ayia Skrevet 20. august 2013 Skrevet 20. august 2013 (endret) Å gjett a! Dette var et reklameframstøt!! Chat vil ikke komme på noens side, men blir liggende i "meldinger" eller chatvinduet. Ikke noe å bli paranoid på grunn av:-) Nei ble ikke så veldig paranoid av det der gitt... Klikket meg inn på siden det var linket til og der var intet forum for spørsmål/ svar/ hjelp, kun tilbud om salg hehe Rart ikke admin sletter slike? Vel nå rapporterte jeg ikke, og man kan vel ikke forvente at de leser a l t heller.... Endret 20. august 2013 av Kayia 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.