Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det virkelig slik at dialog du har med en av dine venner, kommer opp på din Facebook side? Jeg trodde at når jeg trykket på Message så var det privat mellom dere? Men nå ser jeg at på flere av mine venners side så ligger det helt åpent private dialoger de har med andre.

Kan man evt justere dette på innstillinger?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/393919-facebook-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan alltid velge om du vil publisere info/dialogen/aktiviteten. Skal du ha mer spørsmål om Facebook bruk gjerne ta kontakt via bloggen min http://facebookreklame.blogg.no/ Jeg vil gjerne hjelpe:) 

Hva er det du sier her? At min chat plutselig kan ligge offentlig tilgjengelig på siden min? Hvordan ser jeg om dette er tilfelle pr nå?

Annonse

Siden AleksNY ikke svarer regner jeg med at dette bare var en vag og upresis formulering,  ment ment for å generere trafikk til eget foretaks hjemmeside.... ;)

Å gjett a! Dette var et reklameframstøt!! Chat vil ikke komme på noens side, men blir liggende i "meldinger" eller chatvinduet. Ikke noe å bli paranoid på grunn av:-)

Å gjett a! Dette var et reklameframstøt!! Chat vil ikke komme på noens side, men blir liggende i "meldinger" eller chatvinduet. Ikke noe å bli paranoid på grunn av:-)

:) Nei ble ikke så veldig paranoid av det der gitt... Klikket meg inn på siden det var linket til og der var intet forum for spørsmål/ svar/ hjelp, kun tilbud om salg hehe :D

Rart ikke admin sletter slike? Vel nå rapporterte jeg ikke, og man kan vel ikke forvente at de leser a l t heller.... ;)

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...