Gå til innhold

touch telefon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt Samsung Galaxy S3 i snart ett år. Var veldig skeptisk, fordi jeg skrev mange meldinger pr dag på min gamle knottemobil, og er generelt skeptisk til nye tekniske løsninger (uffda).

Vel - jeg kommer nok ikke til å gå tilbake til knottemobil, fordi det er gøy og praktisk å kunne surfe på nettet (spesielt bruker jeg dol, facebook, yr, vg osv) på mobilen, ta gode bilder med den osv - MEN det går MYE seinere å skrive på den ift knottemobilen. Jeg var en skikkelig racer på den gamle, og er ikke i nærheten av å skrive så fort nå, selv etter ett års bruk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/393925-touch-telefon/page/2/#findComment-3492682
Del på andre sider

Jeg har hatt Samsung Galaxy S3 i snart ett år. Var veldig skeptisk, fordi jeg skrev mange meldinger pr dag på min gamle knottemobil, og er generelt skeptisk til nye tekniske løsninger (uffda).

Vel - jeg kommer nok ikke til å gå tilbake til knottemobil, fordi det er gøy og praktisk å kunne surfe på nettet (spesielt bruker jeg dol, facebook, yr, vg osv) på mobilen, ta gode bilder med den osv - MEN det går MYE seinere å skrive på den ift knottemobilen. Jeg var en skikkelig racer på den gamle, og er ikke i nærheten av å skrive så fort nå, selv etter ett års bruk.

Har og en Samsung, det går tregt med skrivingen her nå :o Er jo mye jeg ikke kan og, ungene får vise meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/393925-touch-telefon/page/2/#findComment-3492688
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...