BrukerErAnonym Skrevet 19. august 2013 Skrevet 19. august 2013 både fastlege og tannlege plutselig er yngre enn deg? 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 19. august 2013 Skrevet 19. august 2013 Jeg følte meg gammel da fastlegens vikar var en ung mann som kunne se ut som han var sønnen min! For øvrig er det lenge siden jeg vennet meg til at mange fagfolk og andre ofte er yngre enn meg. Men stusser fortsatt når jeg f.eks. ser papirene til nyutdannede - som ble født mens jeg studerte selv - som slett ikke føles så lenge siden . 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. august 2013 Skrevet 19. august 2013 både fastlege og tannlege plutselig er yngre enn deg? Ja, jeg liker ikke at de er så unge. Foretrekker folk som er eldre enn meg. 0 Siter
morsan Skrevet 19. august 2013 Skrevet 19. august 2013 Som Xtra sier blir der jo etterhvert en vane at slike folk er yngre enn en selv. Enn så lenge kan jeg glede meg over at følgende er eldre enn meg: - sjefen min - statsministeren - presidenten i USA - kongen. Var litt nedtur da selv James Bond ble yngre enn meg. LOL 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 Skrevet 19. august 2013 Når jeg var hos gynekolog som hadde en student med seg på samme alder som min sønn. Da følte jeg meg både gammel og flau.Anonymous poster hash: 3a366...c57 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. august 2013 Skrevet 19. august 2013 Tannlegen min er eldre enn meg og legen min er like gammel. "Dessverre" er han veldig kjekk så det er ikke alltid like gøy å ta gu og sånt... Jeg var en gang på sykehuset for et underlivsproblem og da var det en haug med studenter til stede. Det tok faktisk flere år etterpå før jeg husket det, jeg tror jeg fortrengte det totalt like etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.