Gå til innhold

Føler du deg gammel når

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg følte meg gammel da fastlegens vikar var en ung mann som kunne se ut som han var sønnen min!

For øvrig er det lenge siden jeg vennet meg til at mange fagfolk og andre ofte er yngre enn meg. Men stusser fortsatt når jeg f.eks. ser papirene til nyutdannede - som ble født mens jeg studerte selv -  som slett ikke føles så lenge siden :P.

Som Xtra sier blir der jo etterhvert en vane at slike folk er yngre enn en selv. :)

Enn så lenge kan jeg glede meg over at følgende er eldre enn meg:

- sjefen min

- statsministeren

- presidenten i USA

- kongen.

Var litt nedtur da selv James Bond ble yngre enn meg. LOL

Tannlegen min er eldre enn meg og legen min er like gammel. "Dessverre" er han veldig kjekk så det er ikke alltid like gøy å ta gu og sånt...  ;)

Jeg var en gang på sykehuset for et underlivsproblem og da var det en haug med studenter til stede. Det tok faktisk flere år etterpå før jeg husket det, jeg tror jeg fortrengte det totalt like etterpå.  :P

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...