Gå til innhold

Hipp hurra for kjæreste <3


Togli

Anbefalte innlegg

Så kos! :) Den som venter på noe godt etc.. Nyt både mann og Bergen, fabelaktig by! ;)

Tusen takk :) Ja, endelig skal jeg bli kjent med Bergen jeg også! Han har vært her hos meg fire ganger i sommer, så nå er det snart min tur å reise nedover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk :) Ingen av oss har spesielle særegne interesser, men vi liker samme typer ferie, fjellturer (hele året) og har en stor felles vennekrets. Han er en type som fanger oppmerksomheten når han kommer inn i rommet (uten at han gjør noe for å få oppmerksomheten). Tror det er hans indre ro, varme smil og positivitet som smitter alle rundt ham. En utrolig fin fyr :)

Hei!

:-) ja det virker som en solid og stødig mann :-)

Liker man å gå i fjellet og deler denne glede, er jo det mye :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Ja, det har faktisk gått over tre år! Helt i starten av mai 2010 ble jeg singel, men vi bodde sammen til 1.september samme år - så over tre år, ja :)

Nesten så tiden før man flytter ikke "tells"...;) På hanky panky ja, men nye forhold ikke lett å etablere i en slik fase. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Ja, endelig skal jeg bli kjent med Bergen jeg også! Han har vært her hos meg fire ganger i sommer, så nå er det snart min tur å reise nedover :)

:) Utrolig bra by - de har vært GODE på byutvikling! Tips: Både Dromedar og Cafe Opera har innmari god kaffe og Pastasentralen har knallgod pasta. Tortelini Gratinati er en klassiker - og fremdeles en vinner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så tiden før man flytter ikke "tells"... ;) På hanky panky ja, men nye forhold ikke lett å etablere i en slik fase. :)

Sant! Hadde et eventyr da også, men føltes liksom ikke helt "rett"..... selv om jeg prøvde å si til meg selv at jeg faktisk var singel og hadde lov ;)  Man bør iallefall skjule det godt akkurat i den fasen.... både for barnas skyld og for eksens skyld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Utrolig bra by - de har vært GODE på byutvikling! Tips: Både Dromedar og Cafe Opera har innmari god kaffe og Pastasentralen har knallgod pasta. Tortelini Gratinati er en klassiker - og fremdeles en vinner ;)

Takk for tips ;) Gleder meg aller mest til å treffe alle vennene jeg har i Bergen :) Men selvsagt aller best å være sammen med kjæresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah... Og jeg som fryktet at den noe overdrevne bruken av smileys skyldtes at du hadde pådratt deg et alkoholproblem etter skilsmissen! Nå ble jeg lettet. Lykke til da, Togli! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah... Og jeg som fryktet at den noe overdrevne bruken av smileys skyldtes at du hadde pådratt deg et alkoholproblem etter skilsmissen! Nå ble jeg lettet. Lykke til da, Togli! :)

Ikke noe alkoholproblem, bare litt tussete :P

 

Leste igjennom de siste dagers chat mellom oss og rødma over hvor barnslige vi er - skikkelig fjortis for å være helt ærlig! Hadde skamma meg dypt over de sukkersøte meldingene dersom noen leste dem :P Det skjer tydeligvis noe merkelig i hjernen når man er nyforelska :P

 

Men altså - fyren er et FUNN!! <3 <3 <3 :wub: :wub: :wub: *dobbeltsukk* :wub: :wub: :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah... Og jeg som fryktet at den noe overdrevne bruken av smileys skyldtes at du hadde pådratt deg et alkoholproblem etter skilsmissen! Nå ble jeg lettet. Lykke til da, Togli! :)

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...