Gå til innhold

Pen regnkåpe jente

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke linkene fra Miss Piggy til å fungere direkte, bare ved å klikke på "Svar" og så kopiere linkene fra teksten...

Der svarte jeg litt fort. I ditt innlegg får jeg dem til å fungere. Men fremdeles ikke i Miss Piggy sitt.

Hei!

Ok

Den oransje var jammen søt :-) ugler på greiner :-)

Du er forresten rar, mer interessert i ugler på regnjakker enn at psykiateren påstår at Hitler hadde asperger.

Jeg syns venner er komplisert fremmed nytt og tankefult.

Jeg tenker ofte at" jeg får det ikke til" forstå andre mennesker:-(

Jeg kan hygge meg med det nye prosjektet sosial, jeg liker det, men jeg forstår ikke likevel :-(

Det hadde vært like hyggelig å hatt 8 sjimpanser på besøk , mindre anstrengende og mer interessant.

Men jeg jobber jo ikke i noen dyrehage. Da blir det dere jeg inviterer. Men det er jo hyggelig, jeg syns bare det er enklere med dyr, håper du skjønner? Sender deg en sms snart :-)

Fortsetter under...

Om Hitler hadde AS eller ikke, har jeg tidligere syntes var ganske interessant, men nå er det ferdig debattert for min del, man kommer liksom ikke videre. En ting er at mannen er død, men jeg er i tillegg usikker på hva jeg mener om hvordan jeg skal tolke det jeg leser om ham, og alt som er skrevet om  ham, er vel farget av hvem som har skrevet det. Breivik går det tross alt an å observere i "sanntid".

Jeg er ikke bare interessert i ugler på regnjakker, men også i ugler på møbelknotter!

Det med venner synes da jeg også er komplisert, mest fordi det ikke er skarpe grenser og stabilt over tid. Jeg har nære venner, perifere venner og bare bekjente, folk som jeg har regnet for venner, ser jeg ikke på som venner nå lenger, noen har jeg ikke sett på lenge, men regner fremdeles som venner, folk man ikke skulle tro kunne bli venner, er blitt venner, mens andre som man synes godt kunne blitt venner, slett ikke vil.

Jeg synes nå vi er litt apete når vi er sammen, og det mener jeg er bare bra :D

Ser fram til sms ;)

Jeg er forresten også glad i sjimpanser; i går kjøpte jeg en fotoramme og satte inn et bilde av en bonobo. Skal bli interessant om gjester spør "er det familie?" (Og det er det jo :lol: )

Endret av Bella Dotte

Jeg er forresten også glad i sjimpanser; i går kjøpte jeg en fotoramme og satte inn et bilde av en bonobo. Skal bli interessant om gjester spør "er det familie?" (Og det er det jo :lol: )

Hei!

Egentlig like greit å lage en fotovegg med sjimpanser, så kan man bare fortelle at: der er min mor, min far osv...

Særlig hvis man likevel ikke har noen identitet knyttet opp til stamtreets nærmeste art .

Hvorfor oppfører VI oss apete :-)?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...