Gå til innhold

Koster det mye å få fjernet et buskete tre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville faktisk ikke gjort dette selv eller fått noen til å gjøre det svart. Vil ha en som virkelig kan det. Hvis treet faller over en bil eller et vindu, kan det bli dyre greier.

Anonymous poster hash: 52759...b47

Jeg ville faktisk ikke gjort dette selv eller fått noen til å gjøre det svart. Vil ha en som virkelig kan det. Hvis treet faller over en bil eller et vindu, kan det bli dyre greier.

Her var det vel snakk om et kratt med mange stammer og en forvokst tuja - tror neppe at noe av dette er i stand til å knuse et hus. :) Men jeg skjønner hva du mener og jeg er helt enig i det. Her i huset har svigerfar og kjæresten tatt ned en digre trær rundt huset, men da bruker de traktor og kjetting for å være sikker på at treet faller i riktig retning.

Dessute - bare så det er sagt - trengs spesialverktøy. Skal du skjære ned en diger nålebusk der grenene er halvannet meter brede og helt nedi bakken, så kan du ikke gjør det med vanlig sag, med mindre du ønsker å bli stukket til blods overalt. Nei den jobben får andre gjøre, og som er vant til det. 

Senebetennelse eller ei.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...