Missimo Skrevet 23. august 2013 Skrevet 23. august 2013 Takk for svarene og at dere bryr dere samt ikke kjefter og kritiserer meg i denne tråden. Håper du får det bedre snart. *klem* 0 Siter
ISW Skrevet 23. august 2013 Skrevet 23. august 2013 Takk for svarene og at dere bryr dere samt ikke kjefter og kritiserer meg i denne tråden. Håper du snart får det bedre Bare si fra hvis det er noe! klem 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 Skrevet 23. august 2013 Håper du snart får det bedre Bare si fra hvis det er noe! klem Hvis du har fulgt med i timen, så vet du at hww har blitt anbefalt å ikke bruke dette forumet i altfor stor grad. Synes derfor du gjør henne en bjørnetjeneste med dine invitasjoner. Anonymous poster hash: 6115a...dab 0 Siter
ISW Skrevet 23. august 2013 Skrevet 23. august 2013 Hvis du har fulgt med i timen, så vet du at hww har blitt anbefalt å ikke bruke dette forumet i altfor stor grad. Synes derfor du gjør henne en bjørnetjeneste med dine invitasjoner. Anonymous poster hash: 6115a...dab Hun kan snakke med meg hvis det er noe. Jeg ser ingenting galt i det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.