frosken Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Nå er det jo det jeg har da.. Men jeg tror at det beste for meg er at jeg slutter å søke hjelp. Jeg har tenkt så mye på det det siste døgnet. Hvorfor? 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Nå er det jo det jeg har da.. Men jeg tror at det beste for meg er at jeg slutter å søke hjelp. Jeg har tenkt så mye på det det siste døgnet. Du har bipolar lidelse, men du får ikke medisiner? Åh, hvorfor har du det? For litt siden var du jo veldig hektet på det. Er det nå DOL-folket skal komme deg til unnsetning og oppmuntre deg til å søke hjelp, siden du tilsynelatende har gitt opp? 0 Siter
Gjest Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 (endret) Hvorfor? Måten jeg søker hjelp på, jeg har blitt så usikker. Jeg gjør jo bare feil. Og jeg irriterer sndre. Hvordan søker andre hjelp? Endret 24. august 2013 av hww 0 Siter
Dima -76 Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Sorry, men jeg hadde aldri i verden klart å ha tilitt til noen som heter Kvakkestad. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Sorry, men jeg hadde aldri i verden klart å ha tilitt til noen som heter Kvakkestad. Kvakk. Kvakksalver. Ikke sant... 0 Siter
miakami Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Kvakk. Kvakksalver. Ikke sant... quak, quak 0 Siter
Gjest Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Du har bipolar lidelse, men du får ikke medisiner? Åh, hvorfor har du det? For litt siden var du jo veldig hektet på det. Er det nå DOL-folket skal komme deg til unnsetning og oppmuntre deg til å søke hjelp, siden du tilsynelatende har gitt opp? Nei det er ikke slik at jeg ønsker oppmuntring. Jeg forsøker kun å komme meg videre og begynner å innse at måten jeg søker hjelp på er feil eller noe annet. Det var KONSTRUKTIVT ment!! 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Nei det er ikke slik at jeg ønsker oppmuntring. Jeg forsøker kun å komme meg videre og begynner å innse at måten jeg søker hjelp på er feil eller noe annet. Det var KONSTRUKTIVT ment!! Åja, da så. Beklager. 0 Siter
Gjest Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Bare glem det jeg skrev. Orker ikke diskutere det når man ikke kan være saklig. Jeg ser jeg blir oppfattet som utagerende så jeg trekker meg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Sorry, men jeg hadde aldri i verden klart å ha tilitt til noen som heter Kvakkestad. Kvakk kvakk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Måten jeg søker hjelp på, jeg har blitt så usikker. Jeg gjør jo bare feil. Og jeg irriterer sndre. Hvordan søker andre hjelp? Jeg får hjelp på DPS, kan ikke du det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Sorry, men jeg hadde aldri i verden klart å ha tilitt til noen som heter Kvakkestad. Særlig ikke når firmaet hans heter Psykia AS. Høres ut som tullenavn fra Donald Duck & Co. Anonymous poster hash: e67ee...458 0 Siter
Gjest Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Jeg får hjelp på DPS, kan ikke du det? Det er ikke det jeg mener. Det er måten jeg legger frem ting på, hva jeg formidler, hvordan jeg formidler ting på , osv jeg mener. Jeg begynner å innse at jeg må gjøre noe med måten jeg gjør det på. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Det er ikke det jeg mener. Det er måten jeg legger frem ting på, hva jeg formidler, hvordan jeg formidler ting på , osv jeg mener. Jeg begynner å innse at jeg må gjøre noe med måten jeg gjør det på. Nå ble jeg forvirret Synes ikke det er noe galt i måten du formidler ting på jeg da 0 Siter
Gjest Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Nå ble jeg forvirret Synes ikke det er noe galt i måten du formidler ting på jeg da Når det er mange som reagerer på måten jeg gjør det på og det i tillegg ikke skjer noen fremgang - da må jeg gjøre noe.. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Når det er mange som reagerer på måten jeg gjør det på og det i tillegg ikke skjer noen fremgang - da må jeg gjøre noe.. Ok. Men det beste er å bare være deg selv, det alltid noen som vil finne feil på andre uansett. 0 Siter
Gjest Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Ok. Men det beste er å bare være deg selv, det alltid noen som vil finne feil på andre uansett. Jeg har et dilemma.. jeg skulle egentlig ha vært med på et stevne i morgen. Jeg tilbød meg selv å stille opp sammen med arrangøren. Så har jeg blitt syk (migrene). Sist gang sa de at det ikke finnes noen unnskyldning for ikke å møte - kun dødsfall. Det betyr at jeg må dra dit og være syk og kanskje også kaste opp. Eller jeg kan si at jeg er syk og ikke kommer. Men da tør jeg ikke møte dem (klubben) mer. Der begynner å haste og jeg vakler mellom å gi beskjed eller å ikke gi beskjed. Dag toni migrene er jeg sgs alltid sengeliggende og spyr. Aner ikke hvordan jeg skal løse dette. Er redd det blir at jeg gir beskjed og ikke møter dem mer. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Jeg har et dilemma.. jeg skulle egentlig ha vært med på et stevne i morgen. Jeg tilbød meg selv å stille opp sammen med arrangøren. Så har jeg blitt syk (migrene). Sist gang sa de at det ikke finnes noen unnskyldning for ikke å møte - kun dødsfall. Det betyr at jeg må dra dit og være syk og kanskje også kaste opp. Eller jeg kan si at jeg er syk og ikke kommer. Men da tør jeg ikke møte dem (klubben) mer. Der begynner å haste og jeg vakler mellom å gi beskjed eller å ikke gi beskjed. Dag toni migrene er jeg sgs alltid sengeliggende og spyr. Aner ikke hvordan jeg skal løse dette. Er redd det blir at jeg gir beskjed og ikke møter dem mer. Men å få migrene er jo en ærlig sak som ikke du kan noe for, tror folk har forståelse for det så si det til dem. Jeg har migrene selv så jeg forstår hvor jævlig det er. 0 Siter
Gjest Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Men å få migrene er jo en ærlig sak som ikke du kan noe for, tror folk har forståelse for det så si det til dem. Jeg har migrene selv så jeg forstår hvor jævlig det er. Joda, men de sa klart og tydelig til alle at det ikke finnes noen unnskyldninger bortsett fra død.. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Joda, men de sa klart og tydelig til alle at det ikke finnes noen unnskyldninger bortsett fra død.. Migrene er god nok grunn, det MÅ det være. Det der de sa er vel bare en talemåte, du kan jo ikke gå når du blir så dårlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.