Gå til innhold

Noen som har vært hos Kvakkestad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Migrene er god nok grunn, det MÅ det være. Det der de sa er vel bare en talemåte, du kan jo ikke gå når du blir så dårlig.

Jeg håper du har rett.. Takk for at du svarte meg på dette..

• Svar 165
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

24

• christensen1365381166

12

• AnonymBruker

12

• stjernestøv

11

Skrevet

Jeg håper du har rett.. Takk for at du svarte meg på dette..

Bare hyggelig og god bedring :)

Skrevet

Bare hyggelig og god bedring :)

Jeg kan ikke svikte dem nå. De har ingen andre til den tjenesten. Dessuten fikser jeg ikke å si fra, jeg kjenner dem ikke så godt. Så jeg har bestemt meg for å dra. Blir det for ille og jeg spyr og sånn så ser de iallefall at jeg er syk (jeg sliter med å si fra om sånt og aller minst vise det, jeg har tenkt på om jeg skal si fra om at jeg er syk og at de må være forberedt på at det kan bli for ille at jeg greier å holde ut. Men sånne ting er også veldig kleint - da tror de kanskje at jeg sier det for å syte osv.

Skulle ønske jeg ble syk en annen dag og ikke akkurat den dagen, men det er ganske typisk.

Skrevet

Jeg kan ikke svikte dem nå. De har ingen andre til den tjenesten. Dessuten fikser jeg ikke å si fra, jeg kjenner dem ikke så godt. Så jeg har bestemt meg for å dra. Blir det for ille og jeg spyr og sånn så ser de iallefall at jeg er syk (jeg sliter med å si fra om sånt og aller minst vise det, jeg har tenkt på om jeg skal si fra om at jeg er syk og at de må være forberedt på at det kan bli for ille at jeg greier å holde ut. Men sånne ting er også veldig kleint - da tror de kanskje at jeg sier det for å syte osv.

Skulle ønske jeg ble syk en annen dag og ikke akkurat den dagen, men det er ganske typisk.

I tilfelle ser de jo at du er dårlig og må gå hjem, men synd du ikke tør å si ifra for jeg tror de hadde forstått.

Skrevet

I tilfelle ser de jo at du er dårlig og må gå hjem, men synd du ikke tør å si ifra for jeg tror de hadde forstått.

Jeg vet ikke (det er bare menn).

God natt :)

Skrevet

Vet du om det er farlig å ta 4 paracet når jeg har tatt sterk migrenemeds? Får ikke til å slappe av fordi nakken kjennes ut som stiv som en stokk. Får ikke sove. Tok to paracet for 1, 5 time siden. Skjønner om du ikke vil og/eller kan svare på dette (orker ikke starte en ny tråd).

Skrevet

Vet du om det er farlig å ta 4 paracet når jeg har tatt sterk migrenemeds? Får ikke til å slappe av fordi nakken kjennes ut som stiv som en stokk. Får ikke sove. Tok to paracet for 1, 5 time siden. Skjønner om du ikke vil og/eller kan svare på dette (orker ikke starte en ny tråd).

Tror ikke det er farlig men vet ikke om det er bra heller, jeg tok så mye medisiner en gang jeg hadde migrene at jeg klarte nesten ikke gå. Men jeg overlevde, men tok blodprøver dagen etter hos legen. De mente jeg hadde tatt for mye. Synd du ikke får sove, det er så forferdelig vondt med migrene. Håper du sovner til slutt og føler deg bedre i morgen.

Skrevet

1 gram paracet 4 ganger pr døgn er hva jeg har forstått er maks. Og at dose utover 1 gram ikke har noen virkning.

Anonymous poster hash: d596a...79b

Skrevet

Det er bedre å si ting som de er og ikke være så unnvikende.

Anonymous poster hash: e67ee...458

• 1 år senere...
Skrevet

Kanskje jeg burde oppsøke dr Kvakkestad!!

Det er dyrt! Svindyrt. Det er bare de med penger som kan forvente god behandling.

Anonymous poster hash: ebb57...e65

Skrevet

Jeg kan leie ut rom i leiligheten min og spare penger...

Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke har fått tatt noen form for hjernescanning f.eks etter jeg hadde psykose og noe helt klart er forandret i hodet…

Skrevet

Jeg kan leie ut rom i leiligheten min og spare penger...

Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke har fått tatt noen form for hjernescanning f.eks etter jeg hadde psykose og noe helt klart er forandret i hodet…

Fordi det offentlig systemet er pil råttet og ikke fungerer. Han man derimot penger og er villig til å betale kan man forvente førsteklasses behandling.

Skrevet

og han skriver på hjemmesiden deres at når medisiner gir vektøkning skal de gi medisiner som gir vektnedgang ved siden av

noe jeg ikke får.

så får se om jeg greier kutte coca cola helt og rase ned i vekt på tross av litium, eller om jeg må spare penger og bli sett av dr kvakkestad

Skrevet

Man får da EEG og ct hos det offentlige hvis man ber om det. For å utelukke organiske årsaker....

5000 kroner, høres ut som fryktelig mye.....

Skrevet

Jeg gir meg nå.  ISSW har gitt oss beskjed om at ting må være annerledes her inne, så da må det vel bli sånn :)

Herregud så latterlig du er.

Skrevet

Herregud så latterlig du er.

Men verden så kanskje annerledes ut for ett år siden... hvem vet.

Skrevet

Man får da EEG og ct hos det offentlige hvis man ber om det. For å utelukke organiske årsaker....

5000 kroner, høres ut som fryktelig mye.....

ok jeg ba om MR jeg og jeg fikk det liksom aldri, men da skal jeg be om eeg og ct istedet.

Skrevet

5000 kr ? Er Jesus kommet tilbake forkledd som lege...nei foresten kan ikke stemme han gjorde jo folk friske gratis:)

Anonymous poster hash: 85d74...761

Skrevet

Det er som det alltid har vært :huh: Og det forundrer meg.  Ingen forandring skjer fra noens side.  Alle sier det samme, og årene går....

Hei!

Da kan jeg glede deg med et smilefjes :-)

Forandring skjer!:-)

Jeg er mindre og mindre på dol, av den grunn at jeg har fått svar på de spørsmål vedrørende de mellommenneskelige relasjoner som jeg lurte på mye, samt forstått at vi med autisme har noe såpass eget ved vår tenkning og oppfattelse, at det er umulig for de uten autisme å forstå.

Jeg har hengitt meg til det jeg er flink på , mekanismer og prosesser innen naturvitenskap.

Forøvrig er jeg enig med deg i det du skriver:-)

Når jeg dumper innom er det fordi jeg her jo fikk mange svar jeg trengte, og føler på et ansvar for de som / forpliktelse ovenfor de som har hjulpet meg. Tror noen er blitt venner også, Men, viktig, for meg er venner et tøysete begrep, jeg IKKE har behov av. Jeg er lik ovenfor medmennesker, å være venn blir da unødvendig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...