AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Haha, unnskyld meg men jeg trenger hjelp her.. Hadde dårlig tid, og søppelbøtta er liksom lengst unna, så da kasta jeg et nattbind rett i do. Og nå er doen halvveis tett, vannet går liksom ned, men det skjer sakte. Trenger jeg gjøre noe annet enn å vente? Jeg regner med at siden det er bindet som tetter (klisteret på bindet kanskje?) så vil det løse seg opp etterhvert? Anonymous poster hash: f12df...b2d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Haha, unnskyld meg men jeg trenger hjelp her.. Hadde dårlig tid, og søppelbøtta er liksom lengst unna, så da kasta jeg et nattbind rett i do. Og nå er doen halvveis tett, vannet går liksom ned, men det skjer sakte. Trenger jeg gjøre noe annet enn å vente? Jeg regner med at siden det er bindet som tetter (klisteret på bindet kanskje?) så vil det løse seg opp etterhvert? Anonymous poster hash: f12df...b2d Tror ikke bindet løser seg opp, sånt skal ikke i do 0 Siter
mrxx Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Du får kjøpe deg en sugekopp som du bruker til å pumpe opp igjen doen. Den koster ikke mye. Bindet har fester seg i toppen av kneet, så det skal ikke så veldig mye til før det klatrer over og forsvinner. Så håper jeg du har lært at du ikke kaster sånt i do, jeg tror ikke det er første gangen du har gjort det. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Jada, men det tar sånn ca 500 år før plasten i et sånt bind brytes ned, så jeg håper du har god tid! 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Du får samle opp litt... la tyngdekraften gjøre sitt... bruteforce problemet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.