TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Ryktene Jeg går hele tiden med en frykt for at det går rykter blant "folk" om meg. Tenker mye over mulighetene for at det står stygge ting om meg i diverse journaler, hvilket har spredd seg til "bygdetrollet", og om de snakker om min aktivitet på DOL, og alt det stygge jeg har skrevet. Det er jo ikke sånn at jeg snakker om dette med andre som en sannhet (det ville vel være å avsløre meg?), men det er noe som går gjennom hele dagen, spesielt når jeg går ut blant folk. Jeg føler at toget snart har gått for meg. Jeg er så umoden at jeg nok kunne gått for en fjortiss. Det blir vanskeligere og vanskeligere å komme tilbake når jeg selv står stille, mens mine jevnaldrende vokser og utvikler seg. Folk har begynt å unngå meg når de treffer meg ute. De snur seg vekk og later som de ikke ser meg og er opptatt med noe annet. Jeg ser på det som tegn på at de to nevnte teoriene har sannhet i seg. Jeg skriver nok dette i et forsøk på å legitimere (for meg selv) at jeg mottar trygd og er lat!
slabbedask Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Ryktene Jeg går hele tiden med en frykt for at det går rykter blant "folk" om meg. Tenker mye over mulighetene for at det står stygge ting om meg i diverse journaler, hvilket har spredd seg til "bygdetrollet", og om de snakker om min aktivitet på DOL, og alt det stygge jeg har skrevet. Det er jo ikke sånn at jeg snakker om dette med andre som en sannhet (det ville vel være å avsløre meg?), men det er noe som går gjennom hele dagen, spesielt når jeg går ut blant folk. Jeg føler at toget snart har gått for meg. Jeg er så umoden at jeg nok kunne gått for en fjortiss. Det blir vanskeligere og vanskeligere å komme tilbake når jeg selv står stille, mens mine jevnaldrende vokser og utvikler seg. Folk har begynt å unngå meg når de treffer meg ute. De snur seg vekk og later som de ikke ser meg og er opptatt med noe annet. Jeg ser på det som tegn på at de to nevnte teoriene har sannhet i seg. Jeg skriver nok dette i et forsøk på å legitimere (for meg selv) at jeg mottar trygd og er lat! Here we go again!
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Forfatter Skrevet 24. august 2013 Here we go again! Jeg er enig i at jeg repeterer meg selv.
slabbedask Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Jeg er enig i at jeg repeterer meg selv. Har du prøvd å gjøre noe med disse tankene?
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Forfatter Skrevet 24. august 2013 Har du prøvd å gjøre noe med disse tankene? Nei, kan man det? Er det noen tankeøvelser? Noen spesiell terapiform?
slabbedask Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Nei, kan man det? Er det noen tankeøvelser? Noen spesiell terapiform? Ikke spill dum nu.
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Forfatter Skrevet 24. august 2013 Ikke spill dum nu. Gjør ikke det, da... eller tankeøvelser er kanskje dumt, men terapiformer? Jeg føler ikke at jeg får terapi der jeg går, det er bare samtaler.
slabbedask Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Gjør ikke det, da... eller tankeøvelser er kanskje dumt, men terapiformer? Jeg føler ikke at jeg får terapi der jeg går, det er bare samtaler. Du får spørre doktor.
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Forfatter Skrevet 24. august 2013 Du får spørre doktor. De hadde ikke hørt om metakognitiv terapi...
slabbedask Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 De hadde ikke hørt om metakognitiv terapi... Hva slags middelhavsfarere er det du går hos?
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Forfatter Skrevet 24. august 2013 Hva slags middelhavsfarere er det du går hos? Det kan de godt være. Er jo rart om de ikke har hørt om MCT når det skrives mye om det på nettet til og med.
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Forfatter Skrevet 24. august 2013 Glem det jeg skrev i førsteinnlegget. Jeg har sikkert bare innbilt meg alt sammen.
stjernestøv Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 (endret) Glem det jeg skrev i førsteinnlegget. Jeg har sikkert bare innbilt meg alt sammen. Mye tankespinn hos deg, ikke godt Endret 24. august 2013 av stjernestøv
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Forfatter Skrevet 24. august 2013 Mye tankespinn hos deg, ikke godt Jeg har det utmerket jeg.
slabbedask Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Glem det jeg skrev i førsteinnlegget. Jeg har sikkert bare innbilt meg alt sammen. Det vil jeg tro.
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Forfatter Skrevet 24. august 2013 Nei, jeg veit de veit noe. Det er eneste forklaringen på hvorfor de later som de ikke ser meg.
slabbedask Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Nei, jeg veit de veit noe. Det er eneste forklaringen på hvorfor de later som de ikke ser meg. Du trenger nok nye briller.
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Forfatter Skrevet 24. august 2013 Du trenger nok nye briller. Jeg veit dette. Det er ikke så mange mennesker i Norge, og det er cirka 170'000 brukere på DOL...
Anbefalte innlegg