slabbedask Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Jeg veit dette. Det er ikke så mange mennesker i Norge, og det er cirka 170'000 brukere på DOL... Etter omleggingen virker det som det er omtrent 17.
stjernestøv Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Jeg har det utmerket jeg. Godt du har det bra da Jeg blir gal av tankespinn
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Forfatter Skrevet 24. august 2013 Etter omleggingen virker det som det er omtrent 17. Hehe, poeng.
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Forfatter Skrevet 24. august 2013 Men ja, jeg har det jo som beskrevet. Selv om jeg vet jeg repeterer meg selv (noe jeg har innsett med deres hjelp nå, over tid), skal jeg bare innfinne meg med å ha det sånn?
slabbedask Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Men ja, jeg har det jo som beskrevet. Selv om jeg vet jeg repeterer meg selv (noe jeg har innsett med deres hjelp nå, over tid), skal jeg bare innfinne meg med å ha det sånn? Du får ta det opp med doktor.
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Forfatter Skrevet 24. august 2013 Du får ta det opp med doktor. En doktor ja, hadde jo et håp om at Nils ville svare. Er så godt med oppmerksomhet fra autoriteter.
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Forfatter Skrevet 24. august 2013 Du får ta det opp med doktor. Tror du Nils kommer og svarer hvis jeg roper på han på samme måte som Knut Risan roper på Askepott? Nei, serriøst... jeg er utrolig barnslig/umoden... Men har fått høre at det kommer av at jeg ble tidlig syk, så da er det jo ikke min feil.
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Forfatter Skrevet 24. august 2013 Nei. Nå skal jeg ta de hersens "sovemedisinene", Truxal. Hater å ta dem, blir så nedtrykt av dem. Men det blir ikke godt neste dag om jeg har vært lys våken hele natta. Dope meg ned til en ny meningsløs og patetisk dag begynner.
slabbedask Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Tror du Nils kommer og svarer hvis jeg roper på han på samme måte som Knut Risan roper på Askepott? Nei, serriøst... jeg er utrolig barnslig/umoden... Men har fått høre at det kommer av at jeg ble tidlig syk, så da er det jo ikke min feil. Du går jo bare rundt i ring!
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Forfatter Skrevet 24. august 2013 Du går jo bare rundt i ring! Ja, ser den. Tror ikke jeg er skapt for verken samfunnet eller voksenlivet, jeg.
Anbefalte innlegg