Gå til innhold

Ryktene


TulleKoppen

Anbefalte innlegg

Jeg veit dette. Det er ikke så mange mennesker i Norge, og det er cirka 170'000 brukere på DOL...

 

Etter omleggingen virker det som det er omtrent 17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men ja, jeg har det jo som beskrevet. Selv om jeg vet jeg repeterer meg selv (noe jeg har innsett med deres hjelp nå, over tid), skal jeg bare innfinne meg med å ha det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ja, jeg har det jo som beskrevet. Selv om jeg vet jeg repeterer meg selv (noe jeg har innsett med deres hjelp nå, over tid), skal jeg bare innfinne meg med å ha det sånn?

 

Du får ta det opp med doktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta det opp med doktor.

 

En doktor ja, hadde jo et håp om at Nils ville svare. Er så godt med oppmerksomhet fra autoriteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får ta det opp med doktor.

 

Tror du Nils kommer og svarer hvis jeg roper på han på samme måte som Knut Risan roper på Askepott?  :lol:

 

Nei, serriøst... jeg er utrolig barnslig/umoden...  :rolleyes:

 

Men har fått høre at det kommer av at jeg ble tidlig syk, så da er det jo ikke min feil.  :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Nå skal jeg ta de hersens "sovemedisinene", Truxal. Hater å ta dem, blir så nedtrykt av dem. Men det blir ikke godt neste dag om jeg har vært lys våken hele natta. Dope meg ned til en ny meningsløs og patetisk dag begynner.  :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du Nils kommer og svarer hvis jeg roper på han på samme måte som Knut Risan roper på Askepott?  :lol:

 

Nei, serriøst... jeg er utrolig barnslig/umoden...  :rolleyes:

 

Men har fått høre at det kommer av at jeg ble tidlig syk, så da er det jo ikke min feil.  :lol:

 

Du går jo bare rundt i ring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går jo bare rundt i ring!

 

Ja, ser den. Tror ikke jeg er skapt for verken samfunnet eller voksenlivet, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...