AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Hei! Forstår at dette er noe jeg må diskutere med psykiater, men vil gjerne høre din mening ifht hvilke medisiner som kan være aktuelle for meg. Jeg har bipolar 2. I tillegg har jeg generalisert angst og et problem med periodevis overspising. Jeg sliter mest med mine depresjoner som kommer ofte og svinger raskt både opp og ned. Symptomer på depresjonene er først og fremst anhedoni i tillegg til økt apetitt i starten av depresjonene, og økt søvnbehov. Har vært grensepsykotisk en gang. Bruker nå lamictal, zyprexa og wellbutrin, men opplever at dette ikke har god nok effekt hos meg. Har du noen forslag til andre medisiner som kan være aktuelle?Anonymous poster hash: 35dc6...8bc 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Jeg ville byttet ut Zyprexa med Seroquel depot samt sjekket serumnivå på Lamictal. Sannsynligvis er det rom for doseøkning både på Lamictal og Wellbutrin. 0 Siter
Marigrete Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Kan dessverre ikke bruke seroquel, har stått på det tidligere. Bruker 600 mg lamictal og 300 mg wellbutrin. Usikker på hva forrige serumspeil var på, men fikk høre at det var ok. 0 Siter
Marigrete Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 Flere spørsmål. 1.Har du forslag til andre medisiner som kan være aktuelle for meg? Mulig umulig å svare på uten nærmere kjennskap til sykdomsforløp. 2. Hva bør serumspeil på lamictal og wellbutrin være på? 3. Er 300 mg maks dose på wellbutrin? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.