AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Jeg burde vel egentlig sagt opp NAV ja. Men du skal vel helst ha noe å leve av? Anonymous poster hash: 5dd9b...7e1
BrukerErAnonym Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Råd: Ta deg en jobb som telefonselger, på deltid. Tror ikke det er et spesielt godt råd?
ISW Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Tror ikke det er et spesielt godt råd? Leste du begrunnelsen?
TulleKoppen Skrevet 30. august 2013 Forfatter Skrevet 30. august 2013 Jeg gjør endel ting i forhold til fremtidig arbeid, men jeg vil ikke komme innpå det her pga. økt sjanse for å bli gjenkjent. Men jeg føler altså ikke at min diagnose, og type diagnose, er korrekt. En skulle vel tro behandlingen ble bedre, og dermed mer virksom, om jeg fikk en riktig diagnose? Det er jo tross alt det diagnoser er til for. Sånn jeg ser det, er dette noen av symptomene: - finner på symptomer på paranoia som snakkes om med stor innlevelse - manglende selvinnsikt i den grad at pasient har et såpass flytende ego at pasient kan føle å være hvem eller hva som helst
BrukerErAnonym Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Jeg gjør endel ting i forhold til fremtidig arbeid, men jeg vil ikke komme innpå det her pga. økt sjanse for å bli gjenkjent. Men jeg føler altså ikke at min diagnose, og type diagnose, er korrekt. En skulle vel tro behandlingen ble bedre, og dermed mer virksom, om jeg fikk en riktig diagnose? Det er jo tross alt det diagnoser er til for. Sånn jeg ser det, er dette noen av symptomene: - finner på symptomer på paranoia som snakkes om med stor innlevelse - manglende selvinnsikt i den grad at pasient har et såpass flytende ego at pasient kan føle å være hvem eller hva som helst Har du tatt opp dette med behandler?
TulleKoppen Skrevet 30. august 2013 Forfatter Skrevet 30. august 2013 Har du tatt opp dette med behandler? Jepp, gjentatte ganger. De driter i det, sier det er fantasi. Jeg prøver da å være mest mulig reflektert og ærlig, så det første punktet jeg sa i stad er kanskje litt feil i forhold til det jeg har sagt til dem, jeg har sagt at jeg har bekymringer ang. det med å finne opp symptomer.
BrukerErAnonym Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Jepp, gjentatte ganger. De driter i det, sier det er fantasi. Da syntes jeg du skal godta det.
TulleKoppen Skrevet 30. august 2013 Forfatter Skrevet 30. august 2013 Da syntes jeg du skal godta det. Ja, jeg skal det. Skal prøve på det. Nå skal jeg ti stille.
Anbefalte innlegg