TulleKoppen Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 Ja, det er noe dritt. SSRI kjøler det litt ned, men jeg er redd jeg må gå løs med skikkelig krutt (AP) hvis svineriet ikke gir seg snart. Zeldox er det som i størst mulig grad har roet tankene mine. Den har faktisk funket helt akutt, den. Nesten så jeg lurer på om jeg kunne brukt den som behovsmedisin i tillegg, om det skulle være nødvendig. 0 Siter
ISW Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 Zeldox er det som i størst mulig grad har roet tankene mine. Den har faktisk funket helt akutt, den. Nesten så jeg lurer på om jeg kunne brukt den som behovsmedisin i tillegg, om det skulle være nødvendig. Bra Men får du mye bivirkninger som avflatethet, manglende gledesfølelse, etc? 0 Siter
Gjest Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 Zeldox er det som i størst mulig grad har roet tankene mine. Den har faktisk funket helt akutt, den. Nesten så jeg lurer på om jeg kunne brukt den som behovsmedisin i tillegg, om det skulle være nødvendig. Hjelper det mot vonde følelser også? 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 Hjelper det mot vonde følelser også? Ikke direkte, men vonde følelser kan være så mangt. Hvis man får det ille pga. tankespinn så virker det vel sånn, antar jeg. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 Bra Men får du mye bivirkninger som avflatethet, manglende gledesfølelse, etc? Jo, det gjør jeg nok. De gangene jeg har sluttet på antipsykotika har jeg etterhvert følt meg veldig "sprudlende" til tider. Uten at den spruddelheten var noe behagelig i det hele tatt, da. 0 Siter
Gjest Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 Ikke direkte, men vonde følelser kan være så mangt. Hvis man får det ille pga. tankespinn så virker det vel sånn, antar jeg. Det hadde vært en befrielse Før jeg "møtte veggen" slet jeg ikke med vonde følelser slik jeg har gjort i ettertid. Det har liksom kommet til overflaten. Foretrekker å ikke ha de på overflaten, selv om det også tok bort gode følelser. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 Det hadde vært en befrielse Før jeg "møtte veggen" slet jeg ikke med vonde følelser slik jeg har gjort i ettertid. Det har liksom kommet til overflaten. Foretrekker å ikke ha de på overflaten, selv om det også tok bort gode følelser. Vet ikke helt om de funker mot alle typer vonde tanker, jeg... er ikke sikkert de gjør det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.